Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den.
Dnes jsem byla na nákupu v Albertu Kobylisy u metra v době vyčleněné pro důchodce jako obvykle. Byla jsem velmi překvapena, že prodejna doslova narvána lidmi. Na můj dotaz proč tomu tak je, mně bylo sděleno, že si lidé stěžovali, že nemohou v časech pro důchodce nakupovat. Jelikož je prodejna menší než 500 m2, rozhodli se otevřít pro všechny.
To jediné je patrně pravda. Jinak by tato menší prodejna měla dodržovat časy pro důchodce, jelikož ti nemají jinou možnost v okolí nakoupit někde v supermarketu.
Lidé v prodejně se o sebe doslovně otírají, strkají do důchodců, před pokladnou je vyčleněno 2m odstup jeden od druhého, to se dodržuje, avšak za nimi se kupí fronta lidí.
V PRAXI SE ZDE PÁCHÁ NAPROSTÁ BEZOHOLEDNOST VŮČI SENIORŮM. V TÉTO PRODEJNĚ BY NAOPAK MĚL BÝT REGULOVÁN U VCHODU POČET LIDÍ, PROTOŽE PODLE NAŘÍZENÍ VLÁDY PRO OBČANY PŘI TAKOVÉM PŘÍSTUPU PRODEJNY K BEZPEČNOSTI SE NEMŮŽE NIC DODRŽOVAT.
ŹÁDÁM TEDY O ZNOVUZAVEDNÍ VLÁDOU NAŘÍZENÝCH ČASŮ PRO DŮCHODCE OD 8 DO 10 HODIN.
S pozdravem, Jana Malečková.
NEDODRŽENÍ ČASŮ PRO NÁKUP DŮCHODCŮ OD 8 DO 10 HODIN V PRODEJNĚ ALBERT U METRA KOBYLISY.
ŹÁDÁM O ZNOVUZAVEDENÍ VLÁDOU NAŘÍZENÝCH ČASŮ NÁKUPU PRO DŮCHODCE V SUPERMARKETECH V PRODEJNĚ ALBERT U METRA KOBYLISY OD 8 DO 10 HODIN. V SOUČASNÉ DOBĚ JE PROSTŘEDÍ V PRODEJNĚ PO DŮCHODCE ALE NEJEN PRO NĚ VYSLOVĚNE TOXICKÉ. LIDÉ DO SEBE VRÁŽEJÍ, HLAVNĚ DO DŮCHODŮ, OTÍRAJÍ SE SEBE, JELIKOŽ V PRODEJNĚ JE MÁLO MÍSTA.
U VCHODU BYL MĚL BÝT V SOUČASNÉ DOBĚ REGULOVÁN POČET LIDÍ V PRODEJNĚ, ABY TAK MOHLY BÝT DODRŽOVÁNY VŠECNA NAŘÍZENÍ VLÁDY V SOUČASNÉ DOBĚ EPIDEMIE.
TO CE SE V PRODEJNĚ NYNÍ DĚJE, JE POUZE FRAŠKA.
S POZDRAVEM, JANA MALEČKOVÁ.
|
Tweet |
Není-li ostatními kupujícími, kteří nespadají do kategorie nad 65 let věku a přesto ve vymezeném čase jdou nakupovat, a prodejcem, který respektování vlády nevynutí (např. skrze ostrahu), respektováno opatření vlády, má spotřebitel možnost obrátit se na příslušné správní orgány, které mohou za porušování pravidel udělovat pokuty.
Vzhledem ke změnám ve vymezení času, které vláda provedla, doporučujeme sledovat pro aktuálnost daných opatření web https://www.vlada.cz/, neboť není vyloučeno, že ke změně vymezeného času může znovu dojít.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.