Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
u společnosti jsem reklamovala 2ks duhová kouzelná pružina. Zakoupeno přes e-shop 9.1.2020 , bohužel jsem ihned nezkontrolovala stav zboží, až když jsem ji chtěla dát dětem na hraní.
Při vybalení je hračka "spečená", jednotlivé kroužky od sebe nejdou oddělit, při pokusu o oddělení jedna část pružiny praskla, "Spečení" je u obou kusů.
1) 11.února: Zkoušela jsem vyplnit on-line uplatnění rezervace, bohužel formulář hlásil chybu
2) 11.února e-mailem jsem zkoušela zajistit termín svozu kurýrem společnosti - bez odpovědi
3) 18.února jsem opět přeposílala mail (viz bod 2) - bez odpovědi
4) 25.února jsem poslala pružiny doporučeným balíčkem spolu s reklamačním formulářem staženým ze stránek megahračky - bez odpovědi
5) 28.března jsem mailem tázala na stav mé reklamace - bez odpovědi
42656 Duhová kouzelná pružina 2x Skladem Megahračky 19,00 Kč 38,00 Kč
jak jsem již uvedla v reklamačním protokolu, přeji si vrátit peníze za zboží včetně peněz vynaložených na zaslání balíčku.
|
Tweet |
Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Prodávající má dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se prodávající se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. (Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.)
Pokud prodávající nevyřídí reklamaci ve stanovené době (30 dnů nebo individuálně sjednaná doba), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle ustanovení § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Prodávající má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku.
Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce prodávajícího možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Kdyz konecne firma poslala dobropis pro vraceni penez, tak trvalo dalsi temer mesic, nez penize dorazily.