Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 27.11.2019 jsme s přítelkyní jeli a srazili srnu, spolu s námi jeli i další dva kamarádi. Při střetu došlo k poškození nárazníku, světla i k promáčknutí střechy na pravé straně. Na místo jsme zavolali policii, která sepsala protokol a vše nafotila. Po delší době nám přišel od pojišťovny mail, že nám neuhradí vzniklou škodu (konkrétně opravení střechy).Vyměnili jsme si s nimi pár mailů,odpovědi však byly velmi zajímávé. Nejvíce nás však šokovala odpověď, že nám škoda nebude proplacena, jelikož v policejním protokolu není poškození střechy uvedeno. Což je samozřejmě lež, psali jsme tedy na znovu posouzení celé situace, bohužel nepomhl ani podpis očitých svědků, který jim byl zaslán hned před vyjádřením ani čestné prohlášení o události.
Myslím si tedy, že došlo k pochybení ze strany pojišťovny,jelikož se jejich vyjádření zakládalo na neprvdivých informacích, bohužel chybu nechcou uznat.
Požaduji znovu otevřít celou záležitost, aby celou situaci prověřil a vyhodnil jiný zaměstnanec než pan Bc. Karel Douda. Myslím si, troufám so tvrdit, že i vím,že mám nárok na proplacení celé částky. Bylo Vám zasláno čestné prohlášení, podpis očitých svědků, máte fotky od policie, protokol od policie, sepsáno podrobně, jak se celé situace stala. Auto bylo spraveno v servisu, od krerého si také můžete vyžádat v jakém stavu auto bylo.
Jak jsem již několikrát psal, pokud mi ani po této stížnosti nebude vyhověno, předávám celou věc právníkovi a budeme to řešit už soudně.
|
Tweet |
Při náhradě škody se hradí skutečná škoda. Dle nálezu Ústavního soudu sp. zn. II. ÚS 155/16 se skutečnou škodou rozumí zmenšení existujícího majetku poškozeného ve srovnání se stavem, jaký zde byl před způsobením škody, a proto musí i rozsah náhrady škody zohlednit výši všech nutných prostředků, které byl poškozený nucen vynaložit k obnovení původního majetkového stavu.
Pokud spotřebitel s likvidací pojistné události nesouhlasí, měl by nesouhlas se šetřením pojistné události zaslat pojistiteli a požadovat znovu prošetření případu. Nebude-li spotřebitel se svým požadavkem úspěšný, bude vhodné vyhledat právní služby a obrátit se na příslušný soud.
K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz. Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se spotřebitelce nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.
Dobrý den,
pokud máte sjednáno pojištění u naší společnosti a řešil jste s námi reklamaci, prověříme její výsledek. V případě, že výsledek přehodnotíme, budeme Vás kontaktovat samostatně.
S ohledem na zákon o pojišťovnictví a z něj vyplývající povinnost mlčenlivosti se nemůžeme veřejně vyjadřovat ke konkrétním záležitostem klientů.
S pozdravem
Vaše AXA
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.