Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#41026Neschopnost doručovatelů zvonit, ztráta inkasa, nedodání balíčků, informace na FB

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.04.2020, před 5 lety

Natálie Zdražilová

Znění stížnosti

Už několikrát se mi stalo, že doručovatel neumí zazvonit ani zavolat na telefon abych si pro zásilku došla, kolikrát není ve schránce ani oznámení. Místní pošta na to kašle a je to hrůza. Ale tohle jde ještě prominout, co už ovšem prominout nejde je ztráta inkasa! Musela jsem kvůli tomu hodinu čekat na poště a slečna za přepážkou si ještě vyskakovala že to není možné, že by to nedoručili. Také informace ohledně balíčku z Číny a celkově zahraničí. Jakože na szrankach je napsáno, že se bude normálně vše doručovat a na poště říkají že ne a že se budou zásilky vracet? A jakože vás track&trace systém nefunguje? Balíček byl podle několika stránek dodán, ale mě nic nedošlo a na poště není k nalezení?! Vaše instituce je neschopná říct souvislé informace! Nepamatuju si kdy naposledy bylo s vaší společností vše v pořádku!


Produkt

Nedodání inkasa, lživé informace, neschopnost doručovatelů dodávat baliky.


Požadované řešení

Sjednotit informace a nelhat lidem, naučit doručovatele zvonit a zaměstnancům říct ať se chovají jako lidé zdvořilý a ne, že budou hned agresivně prskat(to sem zažila na poště pokaždé ať už to bylo vyzvednutí balíku nebo slušné požádání o informace, vždy začali být vaší zaměstnanci pasivně agresivní.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2020 09:47, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.