Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
před několika dny mě kontaktovala obchodní zástupkyně firmy NATURAMED (tel. +420 730 779 004) a nabídla mi zkušební balíček Omegamarine FORTE+ v hodnotě 49,- . Hovor byl uskutečněn 18. března v čase 13:20 a bylo mi řečeno, že balíček mi bude doručen Českou poštou do schránky a to až do 14 dnů. Dodnes jsem žádný balíček neobdržela a ráda bych s touto firmou rozvázala spolupráci. Firma nereaguje na emaily a na infolinku společnosti se nemůžu dovolat. Jiné telefonické kontakty uvedeny nejsou. Ráda bych předešla platbě penále a vše neprodleně vyřešila.
zkušební balíček Omegamarine FORTE+
Navázání kontaktu s firmou a rozvázání obchodního vztahu vůči této firmě.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážená paní Bečvářová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět.
Omlouváme se za momentální delší čas při vyřizování požadavků našich zákazníků a to jak formou emailových zpráv či telefonicky. V tuto chvíli se potýkáme s úbytkem našich zaměstnanců v důsledku koronavirové situace. Děkujeme Vám za pochopení.
Dovolte mi vás informovat, že na základě Vašeho prohlášení o neobdržení zásilky produktu OmegaMarine Forte+ v dubnu 2020 byla související pohledávka stornována. Zaslané prohlášení může být použito ve věci reklamace u přepravce. Omlouváme se za způsobené potíže.
Rádi bychom Vás také informovali, že Váš požadavek na zrušení pravidelného zasílání produktu OmegaMarine Forte+ byl k dnešnímu dni vyřízen. V budoucnu je možno program kdykoliv znovu aktivovat nebo využít dalších našich služeb.
Děkujeme a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.