Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#41034NEVRÁCENÁ platba, nedoručení zboží a nekomunikování !

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.04.2020, před 5 lety

Marie Carbochová

Znění stížnosti

V životě už na Mallu nenakoupím. Nechápu to, co je teď ze strany obchodu předváděno a budu ráda, když mi někdo podá vyjádření.
Před cca 14ti pracovními dny jsem odeslala platbu za zboží.
Několik dní sledovala stav objednávky s tím, že mi to stále hlásilo, že se objednávka vyřizuje.
Po několika dnech, kdy se stále nic nedělo jsem se snažila dovolat na infolinku. NIC ! Neustálé odkazování na stránky a na mailovou komunikaci.

Musela jsem si tedy začít "dopisovat" s pověřenými osobami na FB. Odpověď ze strany Mallu na FB chatu je 1x za den !!!
Po cca 3 dnech jsem se tedy dopátrala k tomu, že moje platba nebyla zaevidována a můj kontakt byl předán na informačí oddělení.
Zde mi přišel mail, že do 3 prac. dní mám peníze zpět na účtu.

DNES JE JIŽ 4. DEN A PENÍZE STÁLE NEMÁM.
NIKDO MI Z MALLU NA FACEBOOKU (JEDINÁ PLATFORMA, KDE JE MOŽNÉ S NĚKÝM SPOJIT) NEODEPISUJE A JÁ UŽ OPRAVDU NEVÍM, JAK TO MÁM ŘEŠIT.

Rozhodně nedopoučuji a znova už opravdu nenakoupím.


Produkt

https://www.mall.cz/in-line-brusle/quad-koleckove-brusle-nq8400-s-ruzove-100010894287


Požadované řešení

Omluva ze strany Mallu a vyjádření, proč tým Mallu, kde mají pracovní domu od 8 hodin do pozdě odpoledne není schopen odepisovat aspoň 1x za 4 hodiny.
O vrácení částky ani nemluvím ...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2020 15:46, před 5 lety

Nebyla-li původní objednávka zaevidována a spotřebitel se domluvil s prodejcem (alespoň tak to plyne z obsahu stížnosti) na odstoupení od smlouvy a vrácení peněžních prostředků do tří dnů zpět spotřebiteli, má spotřebitel nárok na to, aby bylo plněno ve smluvené lhůtě.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2020 10:34, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.