Společnost


Youuu s.r.o.

Počet nahlášených stížností:203
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#41035Nedodané zboží, které bylo předem zaplaceno

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.04.2020, před 5 lety

Jan Inwald

Znění stížnosti

Dobrý den, obracím se na Vás z důvodu nedodání zboží. Dne 6.3.2020 jsem zde učinila objednávku za 1.045,-, která měla dojít dne 20.3.2020. Od 27.3.2020 posílám maily s žádostí o informaci, kdy zásilku obdržím. Bohužel na e-maily nikdo nereaguje, telefon nikdo nebere (hlasová schránka). Webové stránky jsou ale stále aktivní, každý den se mění rozmezí nabízených slev, platí dokonce doprava zdarma na vše..? Prosím tímto o řešení mé objednávky. Děkuji. KI


Produkt

Noční košilka Key LND 406 B19 Noční košilka Key LND 406 B19 AAA/M PZ-NK00963/AAA/M 360 1 360 436 Šortky Babella 3124 Šortky Babella 3124 ECRBLU/M PZ-DP00847/ECRBLU/M 119 2 238 288 Podprsenka Jasmine 1131 Aida Push-Up Podprsenka Jasmine 1131 Aida Push-Up BEI/80B DP-PO03043/BEI/80B 265 1 265


Požadované řešení

Dodání zboží nebo vrácení peněžní částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2020 15:09, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2020 11:54, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.