Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
objednal jsem si nano roušky od firmy Respilon. Roušky Respimask
Poštovné zdarma zdělilo po zaplacení a objednání, že objednané roušky není možné dodat. Požádal jsem internetový obchod Postovnezdarma.cz prostřednictvím emailu o vrácení peněz. Dnes 2. dubna mi byla doručena rouška jedna N95 za cenu 249kč. Opakovaně jsem se snažil kontaktovat zákaznickou linku na čísle 374445974. Opakovaně jsem několikrát na tuto linku volal, ale nikdy jsem se nedovolal. Pár krát se stalo, že mě pouze krátce prozvonili zpět na mé číslo.
Jedná se o objednávku číslo 102527918
Zboží bylo objednáno cca 14.3.2020
Při objednání si mělo jednat podle internetového obchodu o 5 nano roušek za 249kč v jednom balení. Objednal jsem si dvě balení. Tedy 2x 249kč. Nyní mi přišlo pouze jedno ze dvou objednaných balení a v něm byla jedna rouška N95.
Požadují navrácení peněz.
Mám jedno balení poslat zpět na sídlo firmy?
Moc děkuji za pomoc a případné varovaní dalších lidi před tímto internetových obchodem.
Michal Bláha
nano roušky respimask nedoručeny
Vrácení zaplacené částky.
|
Tweet |
Pokud nebylo dodáno zboží v odpovídajícím množství, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Pokud byla smlouva uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
je nám velice líto, že Vám bylo doručeno nevyhovující zboží. Poprosíme Vás o vrácení zboží na adresu:
Ateli s.r.o.
(číslo objednávky)
Řepná 23
321 00 Plzeň - Litice
Jako adresáta uveďte, prosím, pouze firmu Ateli s.r.o.
K zásilce nám prosím napište číslo objednávky, jak si přejete reklamaci řešit, a z jakého důvodu nám zboží vracíte.
Balíček nezasílejte na dobírku. Nejlepší je balíček zaslat doporučeně, budete mít od zásilky doklad.
Reklamace je řešena v zákonné lhůtě do 30 dnů od přijetí požadavku.
Děkujeme Vám.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.