Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
Včera dne 1.4. jsem koupila 2 balení filetu z tresky (mražené) za 79.90 Kč,!! Na účtence, bylo ovšem 99,90,- Kč
Dnes jsem musela jet 18 km tam a 18 km zpět, abych vyřídila onu rozdílnost!!! U pokladny mi byly vráceny rozdílné 40,- Kč, ALE!!!
U produktu se nic nezměnilo, ani po mém odchodu z prodejny!!!
Takže další zákazník, který si nezkontroluje účtenku, opět zaplatí vyšší cenu!! Takto si vážíte svých zákazníků!?!?!?
Vše oznamuji ČOI. Vítková Ladislava
Náprava okamžitá!!!
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Dobrý den, paní Vítková,
za nepříjemnosti spojené s nákupem se omlouváme. Rádi bychom vše prověřili, proto ale musíme znát konkrétní prodejnu, kde se to stalo. Děkujeme.
Lidl Česká republika
Dobrý den,
asi jsem nenapsala, že to bylo v LIDLu v Novém Městě na Moravě.
S pozdravem Ladislava Vítková
Dobrý den, paní Vítková,
děkujeme za doplnění informací, vše prověříme. S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.