Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Objednal jsem po internetu elektronické chůvičky na serveru obchodcr.cz, jednalo se o produkt Motorola MBP 421 za 1990Kč (smlouva č. 20059039). Produkt mi byl odeslán za 20Kč na výdejní místo v HK, kde jsem si jej vyzvedl a odnesl domů na vyzkoušení. Po rozbalení jsem zjistil, že nám pro náš účel nevyhovuje a okamžitě tentýž den jsem ho odnesl zpět do obchodu, kde jsem si ho vyzvedl. Po cca týdnu mi přišel emailem dobropis s uvedením, že mi vrací peníze na účet bez administrativního poplatku, který mají uvedený kdesi v obchodních podmínkách. Volal jsem okamžitě na jejich linku a bylo mi sděleno, že je poplatek uveden v obchodních podmínkách s kterými jsem zakoupením výrobku souhlasil. Domnívám se, že na uvedený krok nemají nárok. Chůvičky jsem měl u sebe 1h a vrátil jsem je naprosto nepoškozené a zabalené v původních obalech tak, jak mi přišly. Děkuji za pomoc a jsem s pozdravem. Michal Manďák
MBP 421 dětská chůvička MOTOROLA - http://www.obchodcr.cz/product/mbp-421-detska-chuvicka-motorola
Vrácení veškerých uhrazených peněz včetně poštovného 2010 Kč.
|
Tweet |
Odstoupením se kupní smlouva od počátku ruší a strany mají povinnost vrátit si vše, co ze smlouvy nabyly. S právem na odstoupení od smlouvy nelze spojit postih. Podnikatel může po spotřebiteli požadovat pouze úhradu nákladů stanovených občanským zákoníkem. Takovými náklady může být ve smyslu § 1833 občanského zákoníku pouze snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.
Společnost ANTALON s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení.