Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#41042Stovky stiznosti na Postovnezdarma.cz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.04.2020, před 5 lety

Hana Marková

Znění stížnosti

Dobry den, sama jsem dne 26.3.na vasich strankach uvedla stiznost na spolecnost Postovnezdarma.cz Vsimla jsem si, ze na spolecnost jsou stovky stiznosti. Dnes jsem opet videla, ze inzeruji dodani respiratoru a rousek do 2 dnu, ja sama cekam na dodavku od 17.3. a dostavam od nich pouze sms, ze objednavka je ve zpracovani, nebo dokonce, ze byla jiz 21.3. odeslana, ale dosud jsem nic nedostala. Kdyz jsem dnes na jejich strankach pozadala o odstoupeni od smlouvy, bylo mi sdeleno, ze u zaplacene objednavky toto nelze. Takze v lepsim pripade dostanu respiratory treba az v kvetnu, anebo nedostanu vubec nic. Je mozne, aby se takto e-shop mohl chovat? To jsme na ne vsichni kratci? Adresa je uvedena v Plzni, Sokolovska 118, ale zrejme je fiktivni.


Požadované řešení

Pozaduji vratit penize v plne vysi, ovsem spolecnosti je to zrejme k smichu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2020 09:50, před 5 lety

Zaplacení či nezaplacení objednávky nehraje pro výkon práva na odstoupení od smlouvy roli.

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné i prostřednictvím ustanovení § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického výkladu i ještě před samotným převzetím. Odstoupí-li pak spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 občanského zákoníku lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení. Pokud prodejce nereaguje, odkazujeme na postup uvedený výše.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.4.2020 08:05, před 5 lety

napište nám prosím číslo objednávky. Situaci poté rádi prověříme.

Děkujeme za informaci.


Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.4.2020 11:29, před 5 lety


Hana Marková

Dobrý den,

děkuji za odpověď. Číslo mé objednávky z 17.3.2020 je 102554587.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2020 13:27, před 5 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.4.2020 08:25, před 5 lety

ve Vaší objednávce je zboží, které je skladem u dodavatele a jeho obvyklá doba dodání trvá 10-30 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože jsou zásilky odesílány přímo ze zahraničí.
Vaše objednávka byla expedována dne 21.3.2020. Vaše zboží je na cestě k Vám.

Veškeré informace a vysvětlení k době dodání lze najít v sekci Doprava a doba dodání - http://postovnezdarma.cz/doprava nebo také v sekci Jak to funguje.
V případě, že k Vám v uvedeném termínu zboží nedorazí, určitě nás neváhejte kontaktovat, řešili bychom s Vámi případnou reklamaci.

V jakém stavu se Vaše objednávka nachází zjistíte nejrychleji po přihlášení zde: http://postovnezdarma.cz/crma/track/index/
Pokud máte jakékoli další dotazy k Vaší objednávce, napište nám. Rádi Vám poradíme.



Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.4.2020 14:26, před 5 lety


Hana Marková

Dobry den,

mam pocit, ze si delate legraci. Zbozi je na ceste od 21.3., tedy vice jak mesic. Uz jste me posilali i na postu zjistit, zda zasilka neni tam. Proste zasilka nikde neni a ja uz nehodlam dele cekat. Bohuzel nejsem sama, koho jste takto obelhali. Nevadi vam, ze mate nalepku podvodneho e-shopu??
Na vasi zadost jsem vam poslala cislo me objednavky a nic se opet nestalo. Stale jen opakujete, ze zasilka je na ceste. Protoze zbozi nebylo dodano, nekolikrat jsem pozadala o vraceni penez, a zase se nic nestalo. Jak dlouho si takto hodlate jeste se mnou dopisovat? Uz jsem ztratila dost casu a hlavne duveru k vam. Proto zadam znovu o vraceni penez na muj ucet. A rovnez zadam, abyste se zde k vraceni penez vyjadrili, zejmena jak dlouho bude vraceni penez trvat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2020 19:40, před 5 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby respektovala zákonná práva spotřebitelky a vrátila jí peníze.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.4.2020 09:26, před 5 lety

děkujeme za informaci a omlouváme se za komplikace. Nabízíme Vám možnost tzv. odložené platby, tedy že Vám bude platba za Vaše zboží vrácena zpět, ale jelikož je Vaše objednávka vyexpedovaná, plánovanému doručení zboží již bohužel nezabráníme.

Pokud o zboží nebudete mít zájem, prosíme o jeho vrácení zpět na naši adresu:
Ateli s.r.o.
(číslo objednávky)
Řepná 23
321 00 Plzeň - Litice

Pokud si budete chtít zboží nechat po jeho doručení, prosíme o zaslání částky za zboží podle následujících platebních údajů:
Majitel účtu:: Ateli, s r.o.
Číslo účtu:: 2900295296
Kód banky:: 2010 pro ČR
Název banky:: FIO banka
Variabilní symbol: číslo Vaší objednávky

Děkujeme za pochopení a prosíme o informaci, zda tedy s touto navrhovanou metodou tzv. odložené platby souhlasíte a případně také o zaslání čísla Vašeho účtu, na který požadujete vrácení peněz.


Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.5.2020 15:23, před 5 lety


Hana Marková

Bohuzel, neni co vratit, protoze zbozi dosud nedorazilo. Pozadala jsem tedy o vraceni penez, ktere vcera opravdu dorazily. Kdybych to mela shrnout, na tolik potrebne rousky jsem cekala od 17.3., na vraceni penez do 4.5. Je velmi nesolidni, kdyz je nabizeno zbozi, ktere neni na sklade a je za toto fiktivni zbozi pozadovana platba predem. Komunikaci a zadostmi o vraceni penez jsem ztratila spoustu casu a nervu a rousky jsem si musela nakonec objednat jinde.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.5.2020 18:58, před 5 lety

u zboží, které jste si objednala, jste měla uvedeno, že je skladem u zahraničního prodejce. Doba dodání zásilky je doba dodání trvá 10-30 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání.
Tuto informaci jste měla znovu v košíku. Veškeré informace naleznete v obchodních podmínkách.


Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.5.2020 10:52, před 5 lety


Hana Marková

Mé poslední vyjádření je v duchu konstatování, že už si u vás nic neobjednám. Informaci o dodací lhůtě 60 dnů jsem nenašla, alespoň tedy určitě ne při objednávce, to jste začali uvádět až později při mých dotazech. Přece si neobjednám roušky, které potřebuji,abych pak na ně čekala 2 měsíce. Prostě jste je neměli, jinak byste mi asi peníze nevrátili, ale tvrdili byste pořád, že je zboží na cestě, zvláště když 60 dní od objednávky ještě neuplynulo, to bude za pár dní 17.5. Takže 2 měsíce dohadů a nakonec jsem si stejně musela objednat roušky jinde. Chápu, že se obchod může někdy zadrhnout, ale tohle bylo příliš, zvláště to vaše neustálé kličkování a vymlouvání. Děkuji, už nikdy více.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.5.2020 12:09, před 5 lety

u zboží, které jste si objednala, jste měla uvedeno, že je skladem u zahraničního prodejce. Doba dodání zásilky je doba dodání trvá 10-30 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání.
Tuto informaci jste měla znovu v košíku. Veškeré informace naleznete v obchodních podmínkách.


Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.5.2020 15:46, před 5 lety


Hana Marková

Hodnocení:

Komentář: Pro mě to bylo 2měsíční dohadování, společnost dokola opakovala stále to samé ohledně temínu dodání. Výsledek je, že roušky nepřišly, ale alespoň mi vrátili peníze, což by se asi nestalo, kdybych nebyla tak urputná a pořád se s nimi nedohadovala a nepožádala o pomoc dTest.