Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#41047Chybné vyúčtování za plyn

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.04.2020, před 5 lety

Ján Slančík

Znění stížnosti

Po několika marných urgencích společnost poslala vyúčtování plynu za období od 27.10.2017 do 31.7.2019 s požadovaným doplatkem 5299,- Kč. Společnost ovšem nezapočítala zalohy za období květen,červen a červenec 2019 v celkové výši 8550,- Kč. Takže společnost má vrátit 3251,- Tyto platby mohu doložit doklady Sipo.


Produkt

Dodávka plynu


Požadované řešení

Řešením je vrácení částky 3251,- Kč. Adresa je dodavateli energie známa zaslal na ni chybnou fakturu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2020 13:11, před 5 lety

Nebyl-li přeplatek, na který by měl mít spotřebitel patrně nárok, započítán do vyúčtování a tedy ani nebyl vyplacen včas, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2020 16:36, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.