Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#4105Přesunutí do jiného tarifu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 měsíců 29 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.08.2014, před 10 lety

Renata Klusáčková

Znění stížnosti

Můj případ se odehrál takto: Mám O2 TV a pevný internet a k tomu jsem měla mobilní internet 3GB za 150 Kč. 13.8. mi volala nějaká žena z o2 s s tím, že můj tarif mobilního internetu končí a mám možnost 5GB za 448 Kč. Řekla jsem jí, že to nechci, poněvadž mám internet v mobilu a pevný internet a mobilní tudíž používám jen občas. A že tedy změním operátora. Tak se mě zeptala, jestli to chci nechat tak, jak to mám. Několikrát jsem opakovala: ano, chci nechat stávající tarif 3GB za 150 Kč. No a s tím jsme se rozloučily. No a pak mi 19.8. přišla mailem faktura na 448 Kč. Tak jsem tuším 21.8. znovu volala do O2, operátorka mě ubezpečila, že došlo k chybě v systému, že se mi velmi omlouvá a že mě budou kontaktovat. Opět jsem se s klidem v duši rozloučila. Nevolal nikdo, tak jsem je opět dnes musela kontaktovat já. Nejenže mě nějaký Václav Buchta nechtěl přepojit, protože jsem nevěděla telefonní číslo, ale jen své rodné číslo, adresu a všechny další údaje!!!!!!, takže jsem musela volat znovu ale pak mi další operátor sdělil, že je výpovědní doba 2 měsíce, že má reklamace nebude uznána, že mě před tím musel někdo o tomto kroku informovat. Nehodlám nic zaplatit, protože jsem se vyjádřila jasně o tom, že nový tarif nechci.


Požadované řešení

Storno vystavené faktury. Já si službu neobjednala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2014 17:07, před 10 lety

Zákon o elektronických komunikacích umožňuje jednostrannou změnu smlouvy ze strany operátora. Jedná-li se o podstatnou změnu, která vede ke zhoršení postavení účastníka, musí být účastník o tomto kroku upozorněn stejným způsobem, který si účastník zvolil pro zasílání vyúčtování. Účastníkovi musí být umožněno ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti této změny, a to bez sankce, jestliže nové podmínky nebude akceptovat. Slovní ujištění zaměstnance zákaznické linky se bude spotřebitelce špatně prokazovat, pokud nemá uložený záznam hovoru.
Spotřebitelce tedy doporučujeme, aby si prostudovala vyúčtování, zda o této změně byla informována. Pokud informační povinnost splněna nebyla, doporučujeme podat podnět na Český telekomunikační úřad a uplatnit reklamaci vyúčtování. Společnost by poté měla poskytnout dodatečnou přiměřenou lhůtu pro ukončení smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.8.2014 20:29, před 10 lety

Dobrý den,

jednalo se o chybu na naší straně, která byla vyřešena v rámci reklamace č. 1-40424870283. Ta byla uznána a informaci jste obdržela telefonicky. Další zúčtovací období budou specialisté z oddělení reklamací hlídat a bude-li se chyba opakovat, dojde k opravě, aniž byste musela fakturu reklamovat.

Za způsobené potíže se velice omlouváme.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.8.2014 09:18, před 10 lety


Renata Klusáčková

Zatím to vypadá, že stížnost byla vyřešena k mé spokojenosti, operátor mě tentokrát již v dohodnutý den kontaktoval, ujistil mě, že můj původní tarif je platný další dva roky a zaslal emailem i sms oznámení, že došlo k opravě faktury a že mám tedy zaplatit původní částku.

Děkuji.

Renata Klusáčková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.