Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#41050Balík skončil na Parcel Shopu, pětkrát urgovaný, po 14 dnech vrácen odesílateli

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.04.2020, před 5 lety

Ondřej Janeček

Znění stížnosti

Dobrý den,
takže před 16 dny mi paní odeslala zbožní z inzerátu na MOJÍ ADRESU. Objednávala ona, ale poštovné jsem samozřejmě s cenou zboží hradil já.
Nejdříve PPL poslalo paní oznámení, že si pro balík přijedou v pondělí - nepřijeli. Přijeli tedy v úterý.
Ve středu mi přijde email: Váš balík je uložen na Parcel Shopu xxx. Ani jsem neměl možnost si vybrat kde si zboží vyzvednout. Bohužel to skončilo v koupelnovém studiu v průmyslové zóně na druhé straně města. Nemám auto, musel bych jet v době karantény MHD, proplétat se pod nájezdy na dálnici a hledat správný vchod. Byl jsem překvapený a tak jsem, zdůrazňuji, v klidu zavolal na infolinku a SLUŠNĚ POPROSIL, jestli by mi balík nemohli alespoň převézt na bližší parcel shop. Ne, paní řekla, že zadává přeposlání "zpět" ke mě. Druhý den stejný email: balík přišel na stejný parcel shop. Znovu telefonát... Zkrátím to, celkem PĚTRKÁT jsem volal na infolinku a se stupňujícím se sarkazmem se loučil slovy "Zítra na slyšenou". No bohužel po dvou týdnech mi paní sdělila to, co jsem tak nějak tušil od začátku. Balík byl vrácen zpět odesílateli.
Já nechápu, proč se dva týdny tváří, že to dodají, když jsem sám nabízel, že si to někde vyzvednu... DPD absolutně opačná zkušenost, o všem informují, dodají hned druhý den. Skvělý zákaznický servis, přehledné stránky. Na PPL jsem nemohl najít ani kontaktní email.


Produkt

balík od soukr. osoby, číslo zásilky 40070370131


Požadované řešení

Vrácení peněz zpět odesílateli


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2020 10:05, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Co se týká náhrady škody, dle § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že poruší-li strana povinnost ze smlouvy, nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2020 10:17, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.