Společnost


Blue Style k.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#41058Nulová komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
03.04.2020, před 5 lety

Klára Fučikovská

Znění stížnosti

Na začátku roku 2020 jsem si zakoupila dovolenou na řecký Rhodos s odletem 4.6.2020. Bohužel v nastalé situaci (koronavirus) a s tím spojeným ekonomickým dopadem na celou republiku, i naši domácnost, bych dovolenou chtěla stornovat. Již 19.3. jsem e-mailem kontaktovala CK Blue Style s tím, že chci dovolenou stornovat a akceptuji storno podmínky - poplatek 1.500 Kč za osobu. Do dnešního dne se nikdo neozval, na zprávy na facebooku také nikdo nereaguje a na infolinku se nedá dovolat (aktuálně tam již 42 minut volám, ale všichni operátoři jsou zaneprázdněni). Považuji za velmi nekorektní, že cestovní kancelář zadržuje mé peníze (přes 30 tis Kč), požaduji okamžité storno a bezodkladné vrácení již zaplacených záloh.


Požadované řešení

požaduji okamžité storno a bezodkladné vrácení již zaplacených záloh


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2020 09:59, před 5 lety

Problematice rušení zájezdů jsme se věnovali v tomto článku: https://www.dtest.cz/clanek-7953/koronavirus-a-ruseni-zajezdu

Pokud by zájezd měl proběhnout nyní, kdy nařízením vlády zakázáno občanům ČR vycestovat do zahraničí, nebo ve chvíli, kdy je daná destinace zasažena pandemií nemoci Covid-19, měla by spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení celé zaplacené částky. Vzhledem k tomu, že má zájezd proběhnout až v červnu letošního roku, a nemůžeme nyní s jistotou předvídat vývoj budoucí situace, nárok na odstoupení od smlouvy bez sankce v tuto chvíli nevzniká. Pokud by však situace trvala nadále i v době zájezdu, spotřebitelka by měla nárok na vrácení celé zaplacené částky.

Nereaguje-li společnost prostřednictvím telefonu či e-mailu, je vhodné zvolit komunikaci ve formě dopisu, nejlépe doporučeně s dodejkou. Pokud se ani tak nepodaří navázat komunikaci a smírně vyřešit vzniklou situaci, může spotřebitelka žádat vrácení svých prostředků taktéž tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2020 10:29, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.