Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
V měsíci červnu mi byl změněn tarif bez mého vědomí. V srpnu jsem volala na O2 s dotazem vysokého vyúčtování.. Bylo mi sděleno, že už nemám volání zdarma na jedno tel. číslo do O2. No výborně takže já celé dva měsíce volám na to jedno číslo s domněním, že budu platit svůj tarif s voláním na jedno zdarma a ono ne. Děkuji za změnu tarifu, kterou jsem si nevyžádala ani o ní nebyla informována. Navíc, když tedy změníte tarif tak myslím, že vidíte jestli využívám internet což nevyužívám a jestli využiji ty sms do O2 zdarma což taky nevyužiji.. Mám teď tarif O2 COOL který mi je na nic.. A dvě vyúčtování, která jsou opravdu zajímavá. Předem děkuji za kladné vyřešení.
O2 COOL
Návrh řešení je změnit tarif na vyhovující a poslední dvě vyúčtování projednat. Děkuji
|
Tweet |
Zákon o elektronických komunikacích umožňuje jednostrannou změnu smlouvy ze strany operátora. Jedná-li se o podstatnou změnu, která vede ke zhoršení postavení účastníka, musí být účastník o tomto kroku upozorněn stejným způsobem, který si účastník zvolil pro zasílání vyúčtování. Účastníkovi musí být umožněno ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti této změny, a to bez sankce, jestliže nové podmínky nebude akceptovat.
Spotřebitelce tedy doporučujeme, aby si prostudovala vyúčtování, zda o této změně byla informována. Pokud informační povinnost splněna nebyla, doporučujeme podat podnět na Český telekomunikační úřad a uplatnit reklamaci vyúčtování. Společnost by poté měla poskytnout dodatečnou přiměřenou lhůtu pro ukončení smlouvy.
Dobrý den,
změnu tarifu jsme prováděli hromadně a to z důvodu zjednodušování nabídky. O změně jsme vždy informovali písemně a to na vyúčtování za služby minimálně měsíc před samotnou změnou.
Nevyhovuje-li Vám současný tarif, můžeme se podívat na jiné vhodnější nastavení, pokud nás kontaktujete na www.o2guru.cz//guru.
S přáním hezkého dne
Vzhledem k tomu, že se spotřebitel rozhodl již dále nevyužít možnosti reagovat, tímto stížnost uzavíráme.