Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#4106Změna tarifu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 30 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.08.2014, před 10 lety

Alena Šuhajová

Znění stížnosti

V měsíci červnu mi byl změněn tarif bez mého vědomí. V srpnu jsem volala na O2 s dotazem vysokého vyúčtování.. Bylo mi sděleno, že už nemám volání zdarma na jedno tel. číslo do O2. No výborně takže já celé dva měsíce volám na to jedno číslo s domněním, že budu platit svůj tarif s voláním na jedno zdarma a ono ne. Děkuji za změnu tarifu, kterou jsem si nevyžádala ani o ní nebyla informována. Navíc, když tedy změníte tarif tak myslím, že vidíte jestli využívám internet což nevyužívám a jestli využiji ty sms do O2 zdarma což taky nevyužiji.. Mám teď tarif O2 COOL který mi je na nic.. A dvě vyúčtování, která jsou opravdu zajímavá. Předem děkuji za kladné vyřešení.


Produkt

O2 COOL


Požadované řešení

Návrh řešení je změnit tarif na vyhovující a poslední dvě vyúčtování projednat. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2014 17:12, před 10 lety

Zákon o elektronických komunikacích umožňuje jednostrannou změnu smlouvy ze strany operátora. Jedná-li se o podstatnou změnu, která vede ke zhoršení postavení účastníka, musí být účastník o tomto kroku upozorněn stejným způsobem, který si účastník zvolil pro zasílání vyúčtování. Účastníkovi musí být umožněno ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti této změny, a to bez sankce, jestliže nové podmínky nebude akceptovat.
Spotřebitelce tedy doporučujeme, aby si prostudovala vyúčtování, zda o této změně byla informována. Pokud informační povinnost splněna nebyla, doporučujeme podat podnět na Český telekomunikační úřad a uplatnit reklamaci vyúčtování. Společnost by poté měla poskytnout dodatečnou přiměřenou lhůtu pro ukončení smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.8.2014 20:34, před 10 lety

Dobrý den,

změnu tarifu jsme prováděli hromadně a to z důvodu zjednodušování nabídky. O změně jsme vždy informovali písemně a to na vyúčtování za služby minimálně měsíc před samotnou změnou.

Nevyhovuje-li Vám současný tarif, můžeme se podívat na jiné vhodnější nastavení, pokud nás kontaktujete na www.o2guru.cz//guru.

S přáním hezkého dne

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2015 12:11, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že se spotřebitel rozhodl již dále nevyužít možnosti reagovat, tímto stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.