Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přepravní společnost FOFR č.oj. 6290243218 od Vás převzala 31.3 a doručila 1.4 viz e-mail přeposlán na Váš e-mail 1 ks balíku. Místo 2 ks bylo mi to divné při předání, že by se 2 ks nočního stolku vešly do tak malé krabice. Pan dopravce mi tvrdil,že další balík pro me nemá a že to bude asi v tom 1 balíku, bohužel ne.
noční stolek IZZY, 1S
Dodání nočního stolku, pokud není již na skladě vrácení peněz.
Děkuji Marhounová
|
Tweet |
Pokud nebylo dodáno zboží v ujednaném množství, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Kupující má právo na uplatnění reklamace ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. Prodávající je povinen přijmout reklamaci a posoudit vytýkané vady. Bylo-li zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.