Společnost


Hera Fashion Investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#41066Nechtějí akceptovat odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.04.2020, před 5 lety

Vladimír Dalecký

Znění stížnosti

19.3.2020 jsem objednal a zaplatil 30ks roušek, na webu slibovali odeslání do 24 hodin

22.3. přišel mail, že objednávka byla odeslána

24.3. odeslán dotaz, kdy mohu roušky očekávat, obratem přišla odpověď že v rozmezí 5-40 prac. dnů

27.3. jsem odeslal mail o stornu objednávky a žádosti o vrácení peněz, obratem mi odpověděla Petra Černá, že objednávku nelze stornovat (???)

28.3. jsem již poměrně rozladěn poslal mailem vyplněný formulář odstoupení od smlouvy, stažený z jejich eshopu.

Dnes je 3.4. a já nemám ani roušky, ani peníze, ani odpověď na odstoupení. Zvažuji proto další právní kroky, částka není vysoká ale zloděje a podvodníky nepodporuji. Mimochodem, adresu ani telefon na jejich stránkách nehledejte, na to nemají odvahu tyto údaje doplnit :)


Produkt

30ks ochranných roušek


Požadované řešení

Vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2020 09:19, před 5 lety

Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického výkladu i ještě před samotným převzetím. Odstoupí-li pak spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2020 10:16, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.