Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#4107Protizákonné obchodní praktiky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 30 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.08.2014, před 10 lety

Jan Vašků

Znění stížnosti

V měsíci 07/2014 jsem zjistitl, že mi O2 z ničeho nic bez předchozího vyrozumění vyúčtovala trojnásobek ceny za internet, který jsem platil už několik let ve stejné výši. Navštívil jsem osobně pobočku a požádal o zrušení tak neúnosného tarifu. Bylo mi sdělalo, že tarif rušit nemám, protože nastala chyba systému a peníze mi budou vráceny. Z další faktury jsem dostal šok, byla na stejně vysokou částku. Chtěl jsem tarif zrušit, ale nikdo mi už nezavolal zpátky. Příští týden jdu znovu na pobočku. Zaměstnanci O2 lžou a okrádají lidi o peníze.


Požadované řešení

Zrušte O2 licenci


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2014 17:20, před 10 lety

Spotřebitel by měl mít uzavřenou smlouvu, dle které mu společnost zasílá vyúčtování. Nesouhlasí-li spotřebitel s uvedenou částkou, je nutné uplatnit reklamaci vyúčtování. Reklamaci lze uplatnit nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. Reklamace musí být vyřízena nejpozději do jednoho měsíce od jejího doručení. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. Prokazetelným způsobem doporučujeme spotřebiteli i uplatnění samotné reklamace, tj. písemně nebo elektronicky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.8.2014 20:46, před 10 lety

Hezký den, jelikož zde není uvedena žádná identifikace, nemáme se k věci jak vyjádřit.
Máte-li zájem o prověření, požádám vás o identifikační číslo linky.
Václav Brožek, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.10.2014 19:02, před 10 lety


Jan Vašků

Pokud O2 posílá vyrozumění obyčejným dopisem o prázdninách, který může kdykoliv ztratit, zatímco každou reklamu tlačí na můj mobil, nelze to považovat za legální vyrozumění. Mám smlouvu s ročním automatickým obnovováním a tudíž ji nelze změnit i když si to stpokrát někam napíšete. Své nesouhlasné stanovisko jsem sdělil OPAKOVANĚ té nevyškolené studentce do telefonu, že za daných podmínek nechci pokračovat. Strhli jste mi další dva měsíce! Tímto jsem s vámi skončil a odešel k jiné firmě. Nemám na vaše uhlané fórky čas. Tvrdili jste, že stala chyba v systému, tak si tam udělete pořádek anebo nepodnikejte!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.10.2014 19:20, před 10 lety

Hezký den, jelikož jste stále neuvedl žádnou identifikaci, stále se nemáme se k věci jak vyjádřit.
Máte-li zájem o prověření, požádám vás o identifikační číslo linky, v opačném případě doporučím dTestu případ uzavřít.
Václav Brožek, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2015 12:22, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že se spotřebitel rozhodl již dále nevyužít možnosti reagovat, tímto stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.