Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#41073Nedodání zboží - roušky, objednávka 102523726

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.04.2020, před 5 lety

Anna Holečková

Znění stížnosti

Přišlo mi oznámení, že zboží bude dodáno 2.4., že mám sledovat stav objednávky. Na adrese sledování bylo napsáno, že bylo zboží asi dodáno. Byla tam uvedena špatně moje adresa. Místo Štichova 591 tam bylo Stichpva 591. Platila jsem 1245 Kč složenkou na poště 104194 dne18.3.20, podací číslo 04018. Adresa majitele účtu Ateli, s.r.o. , číslo účtu 2900295296, banka FIO banka, kód 2010. Dne 20.3.20 mi přišel mail, že platba přijata.Dne 31.3. mi přišel mail, že moje objednávka 102523726 byla odeslána,dodání 2.dubna 2020. 2. dubna na sledování bylo, že mám potvrdit dodání. Psali, že pokud zboží z nějakého důvodu nemám, předají ho na poštu. Dnes na track and trace České pošty o mé objednávce nic nevědí.
Zkoušela jsem znovu sledování zásilky, reklamací. Všude je stránka Bad Gatevay. Tak nevím, co si mám myslet. Děkuji za pomoc.


Produkt

Nedodání Nanovlákenných masek (roušek),zásilka 6463827 - 4 ks,zásilka 6463828 1 ks.


Požadované řešení

Ráda bych, aby mi firma PostovneZDARMA,cz vysvětlila, kdm se poděla moje zaplacená objednávka 102523726, našla ji a poslala mi ji na adresu Anna Holečková, Štichova 591/5 149 00 Praha - Háje.
Je mi divné, že mě nikdo nekontaktoval na telefonu 608435981, který byl uveden na původní objednávce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2020 16:31, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelovi tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.4.2020 08:59, před 5 lety

je nám líto, že Vám objednaný produkt nedorazil. Pravděpodobně došlo ke ztrátě či zdržení zásilky v průběhu přepravy.

Dovolím si Vám doporučit následující postup. Poprosíme Vás, abyste se osobně zastavila na Vaší poště a dotázala se, zda-li tam nemají Vaší zásilku někde založenou. Bohužel někdy dochází k tomu, že zákazníci nebývají vyrozuměni o uložení zásilky na poště a balíček se dohledá právě tam.

Pokud balíček nebude ani na poště, prosím zadejte si reklamaci ve svém účtu zde: http://postovnezdarma.cz/crma/track/index/
V sekci Zásilky/ Reklamace si vyberte si konkrétní objednávku, klikněte na ukázat a u produktu, který chcete reklamovat, klikněte na Reklamace. Dále vyberte počet kusů a postupujte podle pokynů.

Pokud byste si s čímkoliv nevěděla rady, napište nám. Případnou reklamaci vyřešíme k Vaší spokojenosti.

Omlouváme se za komplikace a přejeme Vám hezký den.


Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.4.2020 11:05, před 5 lety


Anna Holečková

Hlavní problém je špatná adresa. Již jsem to psala, dnes znovu. Moje adresa není Stichpva 591, ale Štichova 591. Druhý - žádná pošta nemá číslo 102523726 v evidenci. Kdyby bylo na některé poště v evidenci, došla bych tam. Pokud tam není, není na poště. Jiné číslo nemám. Číslo zásilky nevím. Našla jsem u objednávky ještě nějaké číslo 1026420, ale to na track and trace Česká pošta taky nemá. Vím, že máte spoustu práce, ale trochu to vypadá, že na hlavní reklamovaný problém - špatně uvedenou adresu - nikdo nereaguje.
Kateřině K. i ostatním přeji trpělivost a schopnost porozumět problémúm.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.4.2020 07:17, před 5 lety

dle sledování zásilky Vám byl produkt na Vaši adresu dne 7.4.2020 doručen. Je tedy vše v pořádku?

Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.4.2020 09:09, před 5 lety


Anna Holečková

Hodnocení:

Komentář: Roušky jsou čínské. O avizovaném českém výrobci se nejedná. Že nedodají roušky Respilon, protože je neměli, nemají a nebudou mít oznámili až po reklamaci.
Nicméně zaplacenou zásilku jsem nakonec našla ve schránce 7. dubna.