Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, dnes 3.4.2020 jsem navštívila Vaše 2 prodejny a ani na jedné nebylo minimálně 5 druhů zboží z akčního letáku když doba akce měla být od 30.3 do 5.4. Prodavačky ani na jedné prodejně absolutně neměly tušení, že takové zboží na prodejně mají mít, nevěděly kde ho najdeme, nic. Totální zklamání!!!
Prodejny Zlín Jižní svahy a Otrokovice.
Špenát sekaný, Ementál XXL, Dřevorubecký chléb, Jupí sirup
Informovat dané dvě provozovny a připomenout zaměstnancům, že by měli být informováni o akčním zboží (zda ho mají na prodejně, kde se nachází, správné cenovky,...)!
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Dobrý den, paní Kašpárková,
mrzí nás, že jste v prodejnách nesehnala poptávané zboží. Zboží nabízíme, jak také uvádíme v letáku, pouze do vyprodání zásob, i přesto však Váš podnět postoupíme odpovědným kolegům, aby příště optimalizovali dodávky.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Hodnocení: