Společnost


UNIQA pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#41083Špatná domluva

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

26 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.04.2020, před 5 lety

Tomáš Cihlář

Znění stížnosti

Dobrý den.Jedná se o ukončení životního pojištění které mi bylo založeno v Laufenu Znojmo kde pracuji.1.1.2020mi skončila platnost smlouvy č.1280550022 z důvodu dosažení 60ti let.Jelikož mi do důchodu zbývají ještě asi 4 roky tak jsem o rok prodloužil,pod stejným číslem.Pan Pokorný Váš obchodní .zástupce mě ujistil ,že mohu zrušit pojištění kdykoliv bez nějakých sankcí.Proto jsem prodloužil smlouvu o rok a chtěl jsem prodlužovat než půjdu do důchodu.Pokud bych věděl že mi bude počítána jiná daň tak jsem tuto smlouvu v žadném případě neprodloužil.Jelikož musím z rodinných důvodů pojištění zrušit,jsem tak bez obav učinil ,protože jsem věřil obchodnímu zástupci.1.1.2020 kdy mi končila smlouva jsem měl daň 1530Kč a nyní 13036Kč.jen za pouhé 3 měsíce.Chtěl bych Vás tímto požádat zda by se nedala nová smlouva zrušit a nechat původní ukončení smlouvy na 1.1.2020?Rozdíl pro mě dělá nějakých 11 000Kč.Starou smlouvu jsem prodlužoval s p.Pokorným dne 11.3.2019 a do dnešního dne jsem nedostal od Vás žádnou smlouvu o prodloužení a 2.12.2019 mi přišlo vyrozumění e-mailem od pí.Fliegelové o ukončení platnosti smlouvy (č.1280550022).
Děkuji za kladné vyřízení
S pozdravem Tomáš Cihlář


Produkt

Původní smlouva č.1280550022;prodloužení č.1280550022 (stejné) nová smlouvač.3859992131


Požadované řešení

Chtěl bych Vás poprosit za by šlo prodloužení zrušit a nechat tu původní smlouvuč.1280550022 a tak to uzavřít?Kopie od p.Pokorného mohu zaslat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2020 16:22, před 5 lety

UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Pouze v krátkosti uvádíme závěrem obecné vyjádření. Společnost v souladu s ustanovením § 430 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zásadně zavazuje jednání jejího zaměstnance. Přislíbil-li tedy zaměstnanec při předsmluvním jednání o smlouvě spotřebiteli možnost zrušení závazkového vztahu bez jakékoliv sankce, pak je tímto příslibem společnost vázaná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.