Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 2.4.2019 jsem se zúčastnila telefonické hry "Rychlá hra najít 3 rozdíly" na TV Barrandov. Když jsem našla všechny 3 rozdílné obrázky tak jsem zavolala na to číslo který bylo na televizní obrazovce tak mi říkalo že jsem byla kousek ať dám kód který v telefonu říkali, kód který říkali nešel vůbec nerozuměň furt se hlas přerušoval takhle to bylo furt do média jsem nebyla spojená koukla jsem se na zúčtování telefonu a nic se nestrhlo. Nicméně ke konci hry my volal soukromé číslo furt ten moderátor mluvil a pak se mě zeptal na správnou odpověď řekla jsem správnou odpověď a vyhlásil že jsem vyhrála 5000Kč pak se zeptal jak se jmebuju a řekl že jsem to típla ale hovor se zničeho nic přerušil tak jsem to tipla koukla jsem zas na zúčtování a zničeho nic tam bylo za tohle 4650Kč nechápu za co jako byla taková částka provolana když jsem spojena nebyla. Žádám o okamžité vyplacení mé výhry a vrácení provolaných peněz za nespojeni při dovolání se do studia, jelikož se jedná o podělávani peněz a žádná výhra nikde. Je slušnost provozovatele který vymyslel tuto falešnou hru. Děláte si zbytečnè pošpiňovaní na ten to pořád. Děkuju
Vyplácení výhry a vrácení peněz za nespojeni hovoru.
|
Tweet |
Ceny telefonních linek (tzv. barevné linky) reguluje vyhláška č. 117/2007 Sb., o číslovacích plánech sítí a služeb elektronických komunikací. V daném případě se jedná o telefonní číslo pro zábavné služby pro dospělé. Obecně není zakázáno tyto linky užívat pro nabízení zábavných služeb.
Pokud spotřebitelka volá na linku některé společnosti, měl by si vždy pečlivě ověřit, zda tato linka nepodléhá nějakému zpoplatnění. Vodítkem pro něj může být zejména předvolba telefonního čísla. Přehled barevných linek včetně cenových tabulek je k nalezení mimo jiné i v sekci články na serveru www.dtest.cz.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti doporučujeme spotřebitelce obrátit se na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání (Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, Škrétova 44/6, 120 00 Praha 2, tel. 274 813 830, 226 236 000, e-mail: info@rrtv.cz, internetové stránky: www.rrtv.cz, elektronická podatelna: podatelna@rrtv.cz). Za zjištěné porušení ustanovení § 2 odst. 1 písm. b) zákona č. 40/1995 Sb., kterého by se společnost dopustila formou zadání reklamy/teleshoppingového bloku, který by byl nekalou obchodní praktikou podle zvláštního předpisu, tj. podle ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může tento ústřední správní úřad v rámci své kompetence udělit společnosti ve správním řízení pokutu, popřípadě uložit opatření k nápravě.
Dále se může spotřebitelka, vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem na Kypru, obrátit na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.