Počet nahlášených stížností: | 554 |
Z toho za letošní rok: | 42 |
Stále v řešení: | 9 |
Před časem jsem se chtěl zaregistrovat do jejich seznamky ,protože mi to nešlo kartou zaplatit tak jsem nemohl nic aktivovat ani nic používat od té doby mě neustále obtěžují abych zaplatil.
Aby mě přestali obtěžovat a vyhrožovat soudem.Děkuji
|
Tweet |
Pro chybějící informace o skutkovém stavu podáváme pouze obecné vyjádření.
Pokud spotřebitel uzavřel se společností smlouvu, která ho zavazuje k plnění, je povinen v souladu se smlouvou toto plnění společnosti poskytnout.
Zároveň však zdůrazňujeme, že praktikou několika společností, které provozují internetové seznamky, je požadovat po spotřebiteli i platby, které pro něj vyplývají nikoliv ze smlouvy samotné, ale z ujednání, která jsou obsažena pouze v obchodních podmínkách. Taková ujednání jsou obvykle chápána jako tzv. překvapivá ujednání a jsou pro spotřebitele neúčinná.
Tento pohled je však zjednodušující a vzhledem k velmi omezenému popisu skutkového stavu nemůžeme spotřebiteli garantovat, že se jedná o takový případ i v jeho věci.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009, anebo podat přepracovanou, obsáhlejší stížnost.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.