Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#4109Odepření vydání poukázky na 20Kč dle vývěsky umístěné u pokladny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

25 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.08.2014, před 10 lety

Bohuslav Oulehla

Znění stížnosti

Dne 23.08.2014 mně bylo v PENNY Marketu v Třebíčí Borovině odepřeno obsluhou pokladny a následně vedoucí směny, která neměla jmenovku, vydání poukázky na slevu ve výši 20 Kč. Nebyly obsazeny všechny pokladny, ve frontě jsem byl 7. v pořadí a za mnou další. Splnil jsem podmínku pro vydání slevy. Vedoucí směny bez jmenovky se na mě obořila, že mně nic nedá a že za stav na prodejně nemůže. Odmítla mně sdělit telefonní číslo pro podání stížnosti. Na vývěsce v prodejně tel.číslo uvedeno není, není tam ani jméno vedoucí směny. Na další dotazy ke stížnosti mně sdělila abych si "to" našel na internetu, a odešla. To vše se událo 23.08.2014, PENNY Market, v Třebíči Borovině v 11,22 hod.účtenky 5304 a 5305 161616 4 501179.


Produkt

účtenky ze dne 23.08.2014, 11,22 hod. č.5304 a 5305 , 161616 4 501179


Požadované řešení

Žádám o vydání slevové poukázky na 20 Kč pro výše uvedené pokladní doklady po jejich předložení u pokladny ve výše uvedeném marketu. Pro vedoucí směny žádám o její zařazení na takovou funkci, kde nebude třeba neoprávněně odepírat vydání slevy zákazníkům.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2014 15:10, před 10 lety

Pokud prodejna deklaruje pro své zákazníky nějaké výhody při naplnění konkrétních podmínek, měla by je poskytnout. V opačném případě by se mohlo jednat o nekalou obchodní praktiku, kterou se rozumí jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2014 17:13, před 10 lety

Společnost Penny Market s.r.o. se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost z důvodu nereakce subjektu uzavřít. Spotřebitel může podat podnět České obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.