Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 23.08.2014 mně bylo v PENNY Marketu v Třebíčí Borovině odepřeno obsluhou pokladny a následně vedoucí směny, která neměla jmenovku, vydání poukázky na slevu ve výši 20 Kč. Nebyly obsazeny všechny pokladny, ve frontě jsem byl 7. v pořadí a za mnou další. Splnil jsem podmínku pro vydání slevy. Vedoucí směny bez jmenovky se na mě obořila, že mně nic nedá a že za stav na prodejně nemůže. Odmítla mně sdělit telefonní číslo pro podání stížnosti. Na vývěsce v prodejně tel.číslo uvedeno není, není tam ani jméno vedoucí směny. Na další dotazy ke stížnosti mně sdělila abych si "to" našel na internetu, a odešla. To vše se událo 23.08.2014, PENNY Market, v Třebíči Borovině v 11,22 hod.účtenky 5304 a 5305 161616 4 501179.
účtenky ze dne 23.08.2014, 11,22 hod. č.5304 a 5305 , 161616 4 501179
Žádám o vydání slevové poukázky na 20 Kč pro výše uvedené pokladní doklady po jejich předložení u pokladny ve výše uvedeném marketu. Pro vedoucí směny žádám o její zařazení na takovou funkci, kde nebude třeba neoprávněně odepírat vydání slevy zákazníkům.
|
Tweet |
Pokud prodejna deklaruje pro své zákazníky nějaké výhody při naplnění konkrétních podmínek, měla by je poskytnout. V opačném případě by se mohlo jednat o nekalou obchodní praktiku, kterou se rozumí jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.
Společnost Penny Market s.r.o. se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost z důvodu nereakce subjektu uzavřít. Spotřebitel může podat podnět České obchodní inspekci.