Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 15.2. jsem v eshopu Sapelo objednal pro manželku
zimní bundu Norway v ceně 2890,-.V pondělí 25.2. jsem bundu obdržel,
protože manželce byla malá, hned 26.2. jsem ji odesílal zpět prodejci.
Dle sdělení pošty, byla bunda doručena prodejci 28.2. Podle
všeobecných obchodních podmínek měla být částka vrácena do 14. dní.
Po této době jsem se několikrát emailem (telefonní číslo jsem bohužel
nikde nezjistil) dotazoval proč stále nemám peníze vrácené. Až dne
20.3. jsem obdržel od prodejce zprávu, že peníze budu mít na účtu do
konce týdne. Dnes je již 3.4.2020 a peníze stále nemám. Prodejce na
emaily už ani neodpovídá. Děkuji. S pozdravem Zbyněk Layer
Vrácení peněz za zboží.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého zákonného práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu a toto zboží navíc prodávajícímu vrátil, je prodávající povinen vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.