Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den ,
chci podotknout , ze nejsem člověk který si nějak stěžuje, ale dnešní zážitek mne opravdu velice naštval !!!! Nemám s PPL nikdy problém, ale dnes mi řidič zavolá ať jdu dolu pro balík .. (podotýkám , ze jsem šla hned a mám na to svědky jelikož jsme celá rodina doma) čekám dole 10min a přijde mi e-mail , ze jsem nebyla zastizena doma ?!! Na to konto volám řidiči asi 8x za sebou zpět a asi věděl proč , tak telefon nezvedl ! Ještě mi balík odvezl kamsi daleko do parcel shopu když je jich kolem mého bydliště dost daleko bliz! Zřejmě měl pan blbej den , který si chtěl na mě vybít , ale takové lidi bych tedy nezamestnala !!!Doteď jsem společnost PPL brala za spolehlivou a rada si ji vybírala , ale tohle mě opravdu zvedlo ze zidle . Za takové služby platit nehodlám ať jde pan dělat k České poště !
Balíček od společnosti gigaprint
Řešení mne momentálně nenapadá . Snad vrátit poštovné za tu provokaci , ale spis to píši aby si pan nedělal dobrý den ještě z někoho jiného .Rozvazet formou , ze obvolam lidi a pak napisu nazastizen a nahazim to do parcelshopu ..
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.