Společnost


GAJO GROUP d.o.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#41107Nevrácení pněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
04.04.2020, před 5 lety

Vera Mulackova

Znění stížnosti

Anténu jsem vám zaslala 1.2.s tím,ze anténa mi nefunguje na starší televizi,ale v reklamě bylo,ze bude fungovat,ale bohužel nefungovala tak jsem ji musela vrátit,ale bohužel doteď peníze nedorazily a je to více jak 3 měsíce zasilam vám číslo účtu znova viz osobní údaj. Doufam,ze vše dáte co nejdříve do pořádku a vyslysite moji stížnost předem děkuji za kladné vyrizeni


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet 0471313193/0800


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.4.2020 09:07, před 5 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud prodávající umožňuje spotřebitelovi odstoupit prostřednictvím vyplnění a odeslání vzorového formuláře pro odstoupení od smlouvy na internetových stránkách, měl by prodávající spotřebitelovi bez zbytečného odkladu v textové podobě potvrdit jeho přijetí. Lhůta pro odstoupení se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle prodávajícímu oznámení, že od smlouvy odstupuje.

Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebitelovi, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.5.2020 21:43, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.