Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20.3. 2020 jsem této fimě zaplatil na jejich účet částku 498 za 2 roušky !
Dnes je 5.04. 2020 a já nemám ani peníze ani roušky !
TAK JSEM SE NAŠTVAL A POSLAL JSEM 2 STÍŽNOSTI !
1. NA ČOI -PLZEŇ
2. NA MĚSTSKÝ ÚŘAD PLZEŇ 4, kde má tato PODVODNIKÁ FIRMA SÍDLO !
3. NA ŽIVNOSTENSKÝ ÚŘAD PRO PLZEŇ 4 !
ZAPLACENÉ 2 KUSY ROUŠEK CENA = 498 KČ
VRÁCENÍ ČÁSTKY NA ÚČET 169 35 23 00 /0300
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné i prostřednictvím ustanovení § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického výkladu i ještě před samotným převzetím. Odstoupí-li pak spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 občanského zákoníku lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení. Pokud prodejce nereaguje, odkazujeme na postup uvedený výše.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
napište nám prosím číslo objednávky. Situaci poté rádi prověříme.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den !
Stále jenom slibujete, dokonce, dnes, když jsem vyplnil Váš formulář ,tak mně Váš systém napsal, že nemám žádnou objednávku ??
Objednávka č : 1200130053 byla zaplacena dne 20.3.2020 !
A dle Vaši komunikace / email / telefonem se na Vás nejde dovolat /
jste mně napsali, že na reklamaci je to příliš krátká doba a že stále čekáte na doručení roušek ?
ALE TAKOVÝCH VÁMI PODVEDENÝCH ZÁKAZNÍKU JE DLE RECENZE NA NETTU V SEKCI HEURÉKA SNAD VÍC JAK 100 LIDÍ !!
Já by jsem Vám jako firmě ihned zakázal v ČR podnikat !!
Nespokojený zákazník JAROSLAV ŠTEFL
PŘÍLOHA FOTO O ZAPLACENÍ ROUŠKY V ČÁSTCE 498 KČ NA VÁŠ ÚČET ! DNE 20.3. 2020
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
děkujeme za zaslané informace, ale bohužel se nejedná o naší objednávku. Objednávka byla vytvořena u firmy PoštaZDARMA.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: ŠKODA, ŽE NEBEROU TELEFONY, MOHLO TO BÝT VYŘEŠENO UŽ DŘÍVE !!
Jaroslav Štefl