Společnost


MOBIL POHOTOVOST GSM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

88%
12%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#4111Reklamace 2 krat uznána a pokaždé špatně vyřešena

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 3 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.08.2014, před 10 lety

Kristyna Terzievová

Znění stížnosti

Dobry den , před 3 měsíci jsem si koupila v MP na Praze 5 iPhone 3G, po přineseni domu jsme ho zprovoznili a kdyz se vybil tak uz se nechtěl nabijet : vse signalizuje ze se telefon nabijí ale nenabíjí se ani po 2 h a proto ani nejde zapnout . Asi po 9 h připojeny na nabíječce se nabil ale porAt se to opakovalo . Uz po 2 jsem reklamovala pokaždé mi jen vymění nabíječku ze je údajně ona špatná ale dnes jsme přinesly telefon domu a opět to samé . Očividně se ani nenamáhali prověřit moji stížnost nechaly ho na nabíječce a ano on se zhruba prez noc nabije. Dnes ho máme uz zase 6 h na nabíječce bohuzel se zatim ani nezapl a mozna az po noci se rano zprovozni . Jdu reklamovat po 3 co mam delat aby uz reklamace dopadla tak ze dostanu funkcni telefon , peníze nebo vymění zboží a ne jen zase nabíjecí kabel. Dekuji


Produkt

iPhone 3G 8gb použity


Požadované řešení

Vracení peněz , omluva , okamžité řešení z důvodu 2 pochybení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2014 15:16, před 10 lety

V tomto případě doporučujeme argumentovat opakovaným výskytem vady a požadovat výměnu zboží v souladu s § 2169 odst. 1 občanského zákoníku, protože výměnou součásti se nepodařilo reklamovanou závadu odstranit. Není-li možné reklamaci vyřešit výměnou, spotřebitelka může od smlouvy odstoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2015 12:25, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že podnikatel nevyužil možnosti vyjádřit se k případu, a s ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít. Případný spor tak může být řešen pouze v občanskoprávním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.