Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den , před 3 měsíci jsem si koupila v MP na Praze 5 iPhone 3G, po přineseni domu jsme ho zprovoznili a kdyz se vybil tak uz se nechtěl nabijet : vse signalizuje ze se telefon nabijí ale nenabíjí se ani po 2 h a proto ani nejde zapnout . Asi po 9 h připojeny na nabíječce se nabil ale porAt se to opakovalo . Uz po 2 jsem reklamovala pokaždé mi jen vymění nabíječku ze je údajně ona špatná ale dnes jsme přinesly telefon domu a opět to samé . Očividně se ani nenamáhali prověřit moji stížnost nechaly ho na nabíječce a ano on se zhruba prez noc nabije. Dnes ho máme uz zase 6 h na nabíječce bohuzel se zatim ani nezapl a mozna az po noci se rano zprovozni . Jdu reklamovat po 3 co mam delat aby uz reklamace dopadla tak ze dostanu funkcni telefon , peníze nebo vymění zboží a ne jen zase nabíjecí kabel. Dekuji
iPhone 3G 8gb použity
Vracení peněz , omluva , okamžité řešení z důvodu 2 pochybení
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme argumentovat opakovaným výskytem vady a požadovat výměnu zboží v souladu s § 2169 odst. 1 občanského zákoníku, protože výměnou součásti se nepodařilo reklamovanou závadu odstranit. Není-li možné reklamaci vyřešit výměnou, spotřebitelka může od smlouvy odstoupit.
Vzhledem k tomu, že podnikatel nevyužil možnosti vyjádřit se k případu, a s ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít. Případný spor tak může být řešen pouze v občanskoprávním řízení.