Společnost


České aerolinie a.s.

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#41112Zrušený let ČSA - nabízí pouze voucher nebo změnu termínu - nechtějí vrátit peníze resp. nekomunikují

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.04.2020, před 5 lety

Martin Janda

Znění stížnosti

Mě a manželce 27.3. v 10:57 mailem ČSA zrušil let OK619 27.4.2020 Amsterdam - Praha.
Volal jsem na info linku, kde mi operátor stále dokola opakoval, že má nařízení od vedení společnosti nabídnout pouze voucher nebo změnu termínu. Po několikátém zopakování, že si přeji vrátit peníze jsem byl odkázán na jejich online formulář stížnosti. https://www.csa.cz/cz-cs/kontaktni-formular/#current_ask-form-2 (Nepravidelnost letu). Vyplnil jsem 27.3 (mám potvrzení robota) Od té doby nic :-(

Cena 2 letenek je 137.74 EUR. Letenka koupena přímo na webu ČSA.

Zajímavé je, že v mailu se zrušením je: The flight was cancelled due to protective regulations issued by the Government of the Czech Republic. Ale zákaz vycestovat aktuálně platí po dobu 30ti dnů od 12.3.2020


Produkt

Let ČSA OK619 27.4.2020 Amsterdam - Praha (2ks)


Požadované řešení

Vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2020 15:29, před 5 lety

Pokud je let zrušen, může si cestující dle nařízení Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004 vybrat mezi přesměrováním na jiný spoj a proplacením ceny letenky. Proplacení ceny letenky znamená vrácení spotřebiteli toho, čím společnosti hradil danou letenku - tedy nejčastěji vrácení peněžních prostředků. Voucher je spotřebiteli možné poskytnou pouze tehdy, pokud s tím souhlasí.

Společnost České aerolinie a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti se mohou spotřebitelé obrátit se svými stížnostmi na oddělení vztahů se zákazníky prostřednictvím elektronického formuláře, který je k dispozici na adrese https://www.csa.cz/cz-cs/kontaktni-formular/. V případě, že spotřebitel již společnost kontaktoval a nebyl spokojen se způsobem, jakým byl jeho požadavek vyřízen, může se s návrhem na mimosoudní řešení sporu obrátit na Českou obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.