Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 19.3.2020 jsem si objednal roušku a zaplatil přes účet 195kč.po zaplacení se nemůžu nikam dovolat ani napsat.stranka byla zrusena.
V.S. 102 565 250.Maska na oudorové aktivity proti prachu.barva černá.ID PRODUKTU 50371
Požadují vrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
je mi líto, ale již uhrazenou objednávku nelze zrušit z důvodu, že zboží bylo již odesláno na Vaši adresu.
K expedici Vaší objednávky došlo dne 24.3.2020.
Ve vaší objednávce je zboží, které bylo skladem u našeho dodavatele, je tedy nutné počítat s dodací lhůtou 10-30 (max. 60) dnů ode dne odeslání Vaší zásilky. Pokud o zboží po jeho doručení nebudete mít zájem, neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám pomůžeme s vrácením zboží a následným řešením reklamace prostřednictvím vrácení peněz.
Děkujeme za pochopení,
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Milá paní Kateřina K..zaprve žasnu že vy jako teda jednatel ,která se stará o vyřízení stížnosti, nemáte ani vypsané příjmení. To už je poněkud divné...a za druhé je že zákona max.30 dní a né 60 dní, to už je na pováženou., kort v téhle době. Budu čekat jenom těch 30 dní,to znamená, když jsem si to objednal 19.3.2020 tak to budu 19.4 .2020na adrese.koukal jsem že pár stížností už na vás je.A za třetí jak píšete ,kontaktovat na vás zákaznicky servic, to je nad lidský úkol
děkujeme za informaci a omlouváme se za komplikace. Nabízíme Vám možnost tzv. odložené platby, tedy že Vám bude platba za Vaše zboží vrácena zpět, ale jelikož je Vaše objednávka vyexpedovaná, plánovanému doručení zboží již bohužel nezabráníme.
Pokud o zboží nebudete mít zájem, prosíme o jeho vrácení zpět na naši adresu:
Ateli s.r.o.
(číslo objednávky)
Řepná 23
321 00 Plzeň - Litice
Pokud si budete chtít zboží nechat po jeho doručení, prosíme o zaslání částky za zboží podle následujících platebních údajů:
Majitel účtu:: Ateli, s r.o.
Číslo účtu:: 2900295296
Kód banky:: 2010 pro ČR
Název banky:: FIO banka
Variabilní symbol: číslo Vaší objednávky
Děkujeme za pochopení a prosíme o informaci, zda tedy s touto navrhovanou metodou tzv. odložené platby souhlasíte a případně také o zaslání čísla Vašeho účtu, na který požadujete vrácení peněz.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Milá paní,asi jste necetla tu zprávu co jsem vám posilalnebo sedíte asi jinde jsem ochoten počkat těch 30 dní do 19.4.2020.A že máte problém s dorucovatelem vy,tak s tím si vyporadejte sami a neotravujte s tím lidi, ještě jsem to zboží nedostal a už píšete Pokud si budete chtít zboží nechat po jeho doručení, prosíme o zaslání částky za zboží podle následujících platebních údajů:
Majitel účtu:: Ateli, s r.o.
Číslo účtu:: 2900295296
Kód banky:: 2010 pro ČR
Název banky:: FIO banka
Variabilní symbol: číslo Vaší objednávky.....jelikoz zboží bylo zaplaceno týž den co se to objednavalo.pokud vím tak nad 5000kc je to trestný čin.a pár lidí si stěžuje pořád na Vás.......dekuji za odpoved
Zaslaný screenshot potvrzuje, že platba již byla provedena. Stížnost tedy přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
děkujeme za zpětnou vazbu. Víme že máte objednávku uhrazenou. Proto Vám nabízíme možnost vrácení částky zpět s tím, že nedokážeme bohužel zabránit doručení zásilky. Po doručení zásilky máte 2 možnosti.
1)ponechat si produkt a uhradit na uvedené pokyny o platbě
)vrátit na uvedenou adresu.
Děkujeme za pochopení
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Milá paní K.jsem ochoten si ji nechat,ale máte už jenom 5dni do konce termínů,pokud se tak nestane,tak chci na účet vrátit poslané peníze.a vy si to s dorucovatelem vyridte sami,s tím už já nemám nic společného.akorat taháte s lidipeníze. Nechápu jak to může procházet,zvlášť v téhle době. A jak zas píšete já to mám ZAPLACENE..
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
děkujeme za zpětnou vazbu, pokud by byl nějaký problém tak nás samozřejmě kontaktujte.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
To už přesahuje vsechny meze,vy děláte jako by se nic nestalo,už mě to popisování s Vámi nebaví .mate na to 2 dny.Jinak budu muset s Vámi domluvit asi jinak,přes Českou Obchodní inspekci
Stížnost tedy necháváme otevřenou a přeřazujeme ji na spotřebitele, aby mohl informovat o doručení zboží.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Zboží bylo doručeno, ale malá velikost,měla být ve velikosti M.tohle je nějaký S,takže s touhle firmou jsem nebyl spokojen.Uz nikdy více.