Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Včera 3.4.2020 som podal Odstúpenie od zmluvy na mejl spoločnosti zakaznicky-servis@be2.sk. Nebola mi doručená odpoveď, tak som dnes 4.4.2020 opätovne zaslal Odstúpenie od zmluvy, ktoré je v 14 dňovej lehote,nakoľko som poplatok zaplatil 3.4.2020 aj faktúra mi bola poslaná 3.4:2020.
Objednal som si na jeden mesiac Premium účet cca za 2,50 eur, z účtu mi strhli sumu 9.96 eur na 3 mesiace. V tomto smere som bol uvedeni do omylu.
Dobrý deň,
opätovne podávam Odstúpenie od zmluvy, ktoré som zaslala včera tj.3.4.2020, nakoľko mi neprišla žiadna reakcia.
Tento mejl sa jeho doručením považujte za Odstúpenie od zmluvy do štrnástich dní podľa Všeobecných obchodných podmienok.
Vec: Odstúpenie od zmluvy
Adresa poskytovateľa služby:
be2 S.à.r.l.
Služby zákazníkom / ukončenie
13 rue du Commerce
L-1351 Luxemburg
Luxemburg
Fax:+421 233010359
mejl: zakaznicky-servis@be2.sk
Týmto s okamžitou platnosťou, to jest dňa 3.4 2020 požadujem okamžité odstúpenie od uzatvorenej zmluvy a zrušenie Premium členstva aktivované dňom, to jest 3.4.2020 a následné zrušenie celého môjho profilu . V prípade naúčtovania ďalších poplatkov žiadam o ich okamžité vrátenie. Štrnásťdňová lehota na Odstúpenie od zmluvy je zachovaná a preto žiadam vrátenie zaplateného poplatku vo výške 9,96 eur.
Odôvodnenie: Bol som uvedeni do omylu a z účtu bola strhnutá niekoľkonásobne vyššia suma ako bola uvedená v položke. Aktivoval som si službu Premium účet na jeden mesiac za cca2,50 eur a z účtu mi bolo strhnutých 9,96 eur na mesiac
Profil: Michal Valach
Dátum uzatvorenia: 3.4.2020 (zaplatenie poplatku)
Email: valachmichal13@gmail.com
Krajina: Slovensko
Ďalej žiadam o následné vymazanie všetkých mojich osobných údajov a zrušenie celého môjho profilu
Zároveň Vás žiadam o písomné potvrdenie o ukončení zmluvného vzťahu medzi mnou a spoločnosťou be2 S.à.r.l. emailom, že dané zrušenie prebehlo v poriadku a naďalej sa nebudú strhávat žiadne financie z môjho účtu a nebude prebiehať žiadne vymáhanie dlhov, ktoré by vznikli v budúcnosti. Toto Odstúpenie sa považuje za absolútne zrušenie zmluvného vzťahu a moja osoba nebude so spoločnosťou be2 S.à.r.l. viazaná v žiadnom smere a nevzniknú mi voči tejto spoločnosti žiadne ďalšie náklady.
Keďže spoločnosť be2 si vyhradzuje 3 dni na samotné reakcie zákazníckeho servisu, aj touto formou chcem spoločnosť informovať, že som jednoznačne a vyslovene podal Odstúpenie od zmluvy (zrušenie Premiového účtu) v dostatočnom predstihu, tj.14 dní (štrnásť dní) od doručenia faktúry a uzatvorenia zmluvy, týmto je moja výpoveď považovaná za včasnú a v súlade so Všeobecnými obchodnými podmienkami. Akékoľvek predĺženie členstva, či stiahnutie akýchkoľvek financií (peňazí) z môjho účtu bude v rozpore s mojou včasnou výpoveďou a proti Všeobecným obchodným podmienkam.
Ďakujem za okamžité vybavenie môjho odstúpenia a zaslanie potvrdenia o ukončení zmluvného vzťahu
S pozdravom
Prémium produkt
Požadované řešení
Týmto žiadam o okamžité Odstúpenie od zmluvy a vrátenie peňazí 9,96eur, ktoré mi boli strhnuté za služby, ktoré som si neobjednal. Nakoľko je moje Odstúpenie od zmluvy v lehote štrnásť dní a v súlade so Všeobecnými zmluvnými podmienkami, podľa ktorých je možné odstúpiť od zmluvy v štrnásťdňovej lehote a vrátenie peňazí v plnej výške. Žiadam, aby z môjho účtu viac neboli strhávané žiadne peniaze
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.
Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli doporučujeme také oslovit jeho banku s případnou žádostí o zablokování karty.
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.
V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaká fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý deň zatiaľ je to vyriešené ďakujem
Vzhledem ke sdělení spotřebitele stížnost uzavíráme.