Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý deň chcem pomôcť zo zrušením členstva na zoznamke na Be2.sk toto zrušenie členstva je v lehote 14 dní takže spĺňam podmienky podľa všeobecných zmluvnich podmienok na ukončenie členstva bez udania dôvodu a nechcem automatické predlžovanie členstva a žiadam o zrušenie profilu a vrátenia peňazí nakoľko pri platbe bola cena uvedená 2,50 eur a strhnúta čiastka z účtu bola 9.96eur a automatické predlžovanie členstva nemám záujem a nemám záujem využívať danú zoznamku
Požadované řešení
Týmto žiadam o okamžité Odstúpenie od zmluvy a vrátenie peňazí 9,96eur, ktoré mi boli strhnuté za služby, ktoré som si neobjednal. Nakoľko je moje Odstúpenie od zmluvy v lehote štrnásť dní a v súlade so Všeobecnými zmluvnými podmienkami, podľa ktorých je možné odstúpiť od zmluvy v štrnásťdňovej lehote a vrátenie peňazí v plnej výške. Žiadam, aby z môjho účtu viac neboli strhávané žiadne peniaze
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.
Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli doporučujeme také oslovit jeho banku s případnou žádostí o zablokování karty.
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.
V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Prišiel mi email ze mi zrušia členstvo až 3.5 2020 a ze ďalšie platby už nebudú vyžadované Ale keď som žiadal o okamžité zrušenie členstva a vrátenie peňazí s dôvodu ze keď som zadával platbu tam bola cena 2,50 €as ÚČTU mi bolo strhnuté 9,96€ odpoveď mi prišla že nieje možné peniaze vrátiť pretože som využil členstvo co není pravda s dôvodu toho ze členstvo bolo zakúpené 3.4 2020 a žiadosť o zrušenie bola poslaná 4.4 2020 tak otázka znie mam pravo na vrátenie peňazí keď si želám členstvo zrušiť ihneď aj keď firma Be2 mi chce zrušiť členstvo až za mesiac čiže sa nedá ani zrušiť profil mesiac a pri platbe bola niekoľkokrát menšia suma než bola skutočnosti strhnuta s úctu
Souhlasíme se spotřebitelem, že by mu měla být navrácena celá částka, kterou zaplatil. Platba byla navíc na měsíc a službu v délce trvání jednoho měsíce nelze zcela poskytnout za jeden den.
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby požadavek spotřebitele respektovala.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.