Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Posílám moje emaily s Bránou slev.
Od té doby již se neozvali.
Kopie emailů:
Dobrý den,
číslo účtu je 112419113/0800, variabilní symbol 1401130723
Žádný voucher jsem nedostal.
Hezký den
Dne 11.7.2014 7:11, Infolinka BranaSlev napsal(a):
>
> Dobrý den,
>
>
>
> zašlete nám prosím číslo slevy či voucheru o který se jedná a číslo účtu ze kterého byla sleva hrazena.
>
> Vše poté předáme k dořešení na reklamační oddělení.
>
>
>
> S pozdravem
>
> Hana, BránaSlev
>
>
> Dne 9. července 2014 19:56 P
>
> Dobrý den,
> 20.6.2014 jsem uhradil ze svého účtu 1535 Kč za navigaci.
> Kopie úhrady z mého účtu je v příloze
> Od té doby jsem nedostal žádnou informacio této zakázce.
> Byl bych velice rád, kdybyste mě napsali, kdy tuto navigaci dostanu.
> Děkuji za odpověď.
>
>
>
Navigace
Vrátit ppeníze na účet nebo poslat navigaci
|
Tweet |
V těchto případech záleží, kdo byl prodejcem a zda společnost nebyla pouze zprostředkovatelem, který jednal na jméno a účet poskytovatele služby - pak by bylo třeba se svých nároků domáhat po něm. Také záleží na znění obchodních podmínek, zda obsahují např. garanci poskytnutí služby, případně jiná ustanovení v důsledku kterých by mohl spotřebitel svůj nárok uplatnit vůči slevovému portálu.
Spotřebitelé by sice měli vymáhat dodání zboží či poskytnutí služeb zejména na samotném dodavateli, přesto však určitou míru odpovědnosti nese i slevový portál. Zvláště za situace, kdy spotřebitelům nejsou známy vzájemná práva a povinnosti slevového portálu a jeho dodavatelů a jejich vztah je pro zákazníky netransparentní. Právní normy totiž neříkají jednoznačně, jak má poskytování zboží či služeb na základě voucheru probíhat. Slevový portál se staví do role zprostředkovatele. Jedná však se zákazníky vlastním jménem, prezentuje nabídky jiných dodavatelů, vystavuje zákazníkům vouchery a inkasuje od nich peníze. Spotřebitel tak má dojem, že uzavírá smlouvu se slevovým portálem a dodavatelům pak předkládá pouze voucher. Voucher je ale dokladem o uzavření smlouvy s poskytovatel služby. Zde by se předpokládala dobrá víra spotřebitele, že svůj závazek zaplatit za službu splnil poukázáním částky slevovému portálu, pokud tak stanovily podmínky smlouvy.
Na společnost Spojka Group s.r.o. byl podán insolvenční návrh (https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=aa924b73-cebb-4f75-b4ee-24e069954127). Má-li spotřebitel vůči společnosti pohledávku, doporučujeme, aby ji do insolvenčního řízení přihlásil. Činí se tak u soudu, u kterého je podán insolvenční návrh.
Zde je možné stáhnout formulář pro přihlášení pohledávky i s pokyny pro jeho vyplnění: https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR
Vzhledem ke skutečnosti, že byl podán insolvenčí návrh a společnost nevyužila možnosti reakce na stížnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.