Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#41123Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2020, před 5 lety

Zdeňka Divišová

Znění stížnosti

Zaplaceno předem 23.3.2020 996,-Kč za 4 nanovlákenné masky (roušky), které měly být dodané do konce března. Nejde se s dodavatelem kontaktovat.
Děkuji za vyřešení
Zdeňka Divišová


Produkt

4 nanovlákenné masky (roušky)


Požadované řešení

Urychlené dodání, prosím


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.4.2020 09:45, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelovi tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.4.2020 07:12, před 5 lety

je nám líto, že Vám objednaný produkt nedorazil. Pravděpodobně došlo ke ztrátě či zdržení zásilky v průběhu přepravy.

Dovolím si Vám doporučit následující postup. Poprosíme Vás, abyste se osobně zastavila na Vaší poště a dotázala se, zda-li tam nemají Vaší zásilku někde založenou. Bohužel někdy dochází k tomu, že zákazníci nebývají vyrozuměni o uložení zásilky na poště a balíček se dohledá právě tam.

Pokud balíček nebude ani na poště, prosím zadejte si reklamaci ve svém účtu zde: http://postovnezdarma.cz/crma/track/index/
V sekci Zásilky/ Reklamace si vyberte si konkrétní objednávku, klikněte na ukázat a u produktu, který chcete reklamovat, klikněte na Reklamace. Dále vyberte počet kusů a postupujte podle pokynů.

Pokud byste si s čímkoliv nevěděla rady, napište nám. Případnou reklamaci vyřešíme k Vaší spokojenosti.

Omlouváme se za komplikace


Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2020 20:02, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.5.2020 20:01, před 5 lety


Zdeňka Divišová

Hodnocení:

Komentář: Od Ateli,s.r.o mi byly zaslány roušky jiné kvality než jsem objednala s omluvou,že roušky z nanovlákna nemají na skladě. Cenu neřeší i když si myslím, že je u těchto nižší. Za 4 roušky nižší kvality jsem zaplatila 996,-Kč, ale už to řešit nebudu. Od této firmy si už nikdy nic neobjednám. Děkuji za pomoc. Divišová