Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
13.3. sme si objednali rúška a zaplatili, podotýkam boli skladom, do dnešného dna ste ich nedodali, ba dokonca dnes bolo ponúknuté, že si ich môžeme znovu objednať so zlavou, a sú skladom ako ste nás zavádzali aj minule. Ale pred týždnom nám bolo napísané, že si to máme sledovať a že určite tam bolo dodanie 10 až 60 dní. čo samozrejme nebolo, pretože tam bolo napísané že tovar je skladom. Žiadam urýchlene vrátiť peniaze, pretože budeme nútení postupovať inak.
rúška
vrátenie penazí
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající nedodá zboží, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
ve Vaší objednávce je zboží, které je skladem u dodavatele a jeho obvyklá doba dodání trvá 10-30 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože jsou zásilky odesílány přímo ze zahraničí.
Vaše objednávka byla expedována dne 19.3.2020. Vaše zboží je na cestě k Vám.
Veškeré informace a vysvětlení k době dodání lze najít v sekci Doprava a doba dodání - http://postovnezdarma.cz/doprava nebo také v sekci Jak to funguje.
V případě, že k Vám v uvedeném termínu zboží nedorazí, určitě nás neváhejte kontaktovat, řešili bychom s Vámi případnou reklamaci.
V jakém stavu se Vaše objednávka nachází zjistíte nejrychleji po přihlášení zde: http://postovnezdarma.cz/crma/track/index/
Pokud máte jakékoli další dotazy k Vaší objednávce, napište nám. Rádi Vám poradíme.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
TAkže vy ste nepísali že sú rúška skladom u zahraničného dodavatela, bolo tam dodanie 3 dni.Dnes je 27 dní a ja nemienim čakať na tovar, zavádzate ľudí, a disponujete s našimi peniazmi. Mali ste upozorniť , že tovar nejde z čiech, ba dokonca tam bolo napísané že je to sklaDOM Z čIECH, žiadam vrátiť peniaze, inak podám podnet na riešenie na vyššie kontrolné orgány. S pozdravom Pilátová
děkujeme za informaci a omlouváme se za komplikace. Nabízíme Vám možnost tzv. odložené platby, tedy že Vám bude platba za Vaše zboží vrácena zpět, ale jelikož je Vaše objednávka vyexpedovaná, plánovanému doručení zboží již bohužel nezabráníme.
Pokud o zboží nebudete mít zájem, prosíme o jeho vrácení zpět na naši adresu:
Ateli, s.r.o.
P.O.BOX 324
830 00 Bratislava 3
Pokud si budete chtít zboží nechat po jeho doručení, prosíme o zaslání částky za zboží podle následujících platebních údajů:
Majitel účtu:: Ateli, s r.o.
- BIC: FIOZSKBAXXX
- IBAN: SK7583300000002300518740
- variabilní symbol: číslo Vaší objednávky
Děkujeme za pochopení a prosíme o informaci, zda tedy s touto navrhovanou metodou tzv. odložené platby souhlasíte a případně také o zaslání čísla Vašeho účtu, na který požadujete vrácení peněz.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka nám prostřednictvím samostatné stížnosti zaslala následující vyjádření:
"Opätovne žiadam o vrátenie sumy za nedodané rúška, sú to už skoro 3 mesiace od 13.3 disponujete s našimi peniazmi. Urýchlene prosím o vyriešenie"
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby se k případu vyjádřila.
požadavek na vrácení peněz jsme zadali do systému.
Peníze vracíme v zákonné lhůtě, tedy maximálně do 14 dnů od zadání požadavku. Uděláme vše proto, abychom Vám je zaslali co nejdříve to bude možné.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám pěkný den.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.