Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
nedodané zaplacené zboží po zrušení objednávky v zákonné lhůtě nevrátili ani peníze od 12.3. 2020
objednávka vytvořená 12.3 2020 zaplacena Datum transakce: 2020-03-12 10:04:31
vrátit peníze !!!!
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
je nám líto, že Vám objednaný produkt nedorazil. Pravděpodobně došlo ke ztrátě či zdržení zásilky v průběhu přepravy.
Dovolím si Vám doporučit následující postup. Poprosíme Vás, abyste se osobně zastavila na Vaší poště a dotázala se, zda-li tam nemají Vaší zásilku někde založenou. . Bohužel někdy dochází k tomu, že zákazníci nebývají vyrozuměni o uložení zásilky na poště a balíček se dohledá právě tam.
Pokud balíček nebude ani na poště, prosím zadejte si reklamaci ve svém účtu zde: http://postovnezdarma.cz/crma/track/index/
V sekci Zásilky/ Reklamace si vyberte si konkrétní objednávku, klikněte na ukázat a u produktu, který chcete reklamovat, klikněte na Reklamace. Dále vyberte počet kusů a postupujte podle pokynů.
Pokud byste si s čímkoliv nevěděla rady, napište nám. Případnou reklamaci vyřešíme k Vaší spokojenosti.
Omlouváme se za komplikace
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den
Nevidím od vás (postovnezdarma.cz ),ani zmínku o tom že jsem objednávku zrušil v zákonne lhůtě a už vůbec neexistuje realni možnost se s váma zkontaktovat obchod probíha z vaši strany nekorektně
V jednom jedinem e-majlu v teto věci jste odpověděli: "na který učet máte vrátit peníze." A pak už jenom dookla "kontaktujte zakaznícky servis . Jste spokojen ".Co myslíte tím obcházet poštu a hledat balíček ,zásilku?
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby respektovala, že spotřebitel využil své zákonné právo.
prosíme o zaslání čísla účtu, na vrácení částky za nedodaný produkt.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Příkladem váš (postovnzdarma.cz) email na ten stejný dotaz z 23.3.2020 15:07.
a číslo účtu je :1308961048/3030
vy si neevidujete došle platby?
Děkuji
zákazník
K.Lehocký
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
požadavek na vrácení peněz jsme zadali do systému.
Peníze vracíme v zákonné lhůtě, tedy maximálně do 14 dnů od zadání požadavku. Uděláme vše proto, abychom Vám je zaslali co nejdříve to bude možné.
Děkujeme za pochopení
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Doufam že ta 14 denní lhúta již k ukončení tohoto obchodu běží.
Z úctou váš zákazník
K.Lehocký
situaci jsme prověřili a částka Vám byla v pořádku vrácena dne: 21.4.2020
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Hodnocení:
Komentář: Co dodat,proč to tak dělaji mi je skoro jasné