Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#41126Neopávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2020, před 5 lety

Jan Kříž

Znění stížnosti

Dobrý den, je to už nějakou dobu cca 3 roky kdy jsem si udělal registraci na webové stránce flirtcafe.cz myslel jsem si že se jedná jen o registrační poplatek tak jsem ho zaplatil ale potom že musím zaplatit další poplatek za VIP členství jinak nebudu moct chatovat atd... Myslel jsem si že se jedná jen o poplatek když budu chtít využívat tyto služby tak jsem to zaplatil cena byla 995kč na 3 měsíce. Druhý den už jsem tyto stránky nenavštěvoval a psal jsem emaily aby mi smazali účet, zjistil jsem že mi sami od sebe strhávají peníze z mého bankovního účtu tak jsem si nechal zablokovat kartu. A po těch 3 měsících mi přišel email bych zplatil dlužnou částku 995,-Kč s tím že mi odblokujou účet, pokud tak neučiním předají to jejich inkasní kanceláři, tyto emaily jsem ignoroval a potom po hodně dlouhé době mi znovu přišel email od inkasní kanceláře že musím zaplatit částku v eurech jednalo se částku cca 3 000,-Kč. Tu jsem ze strachu uhradil, a dne 4.4.2020 mi přišel email že mám uhradit opět částku 996 kč v tomto znění: Bohužel stále máš nevyrovnaný požadavek tvého VIP členství ve výši 996 Kč . Pokud neobdržíme obratem tvoji platbu, musíme tvůj případ předat naší inkaso kanceláři , co ti přinese další náklady.... Prosím Vás o radu co můžu udělat. Děkuji Kříž


Produkt

stížnost na flirtcafe.cz


Požadované řešení

Prosím o vymazání účtu na webové stránce www.flirtcafe.cz
A aby mě už nekontaktovali výhružnými emaily.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2020 21:23, před 5 lety

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), měla by společnost výpověď akceptovat. Spotřebitel není povinen platit částky po ukončení smluvního vztahu. Doporučujeme vždy si případnou e-mailovou konverzaci pečlivě zdokumentovat a uchovat. Pokud spotřebitel dlužnou částku zaplatil, měl by si rovněž ponechat dokumenty o platbě. Požaduje-li společnost zaplacení další částky, měla by být způsobilá prokázat, že má na její zaplacení na základě uzavřené smlouvy nárok a že pohledávka vznikla v době trvání závazku. Upozorňujeme spotřebitele, že samotné smazání účtu není ukončení smlouvy, vůči společnosti je třeba jasně projevit vůli závazek ukončit (např. právě formou e-mailu).

Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud (inkasní společnosti nemají žádná další oprávnění oproti běžnému věřiteli, nejedná se o exekutora). V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu.

V daném případě může být sporné, zda vůbec bylo možné smlouvu automaticky prodloužit. Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Společnost sídlí ve Švýcarsku a z toho důvodu není možné se obrátit na Evropské spotřebitelské centrum. Pokud by chtěl spotřebitel podat na společnost stížnost, musel by tak učinit u dozorového orgánu ve Švýcarsku.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2020 16:35, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.