Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#41129Přestávka na obed

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 24 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2020, před 5 lety

Anis Stitou

Znění stížnosti

Česká pošta Nymburk, pobočka 28802 ul. Petra Bezruče - přestávka hlasena od 11:30, v 11:20 již jsem byl odmítnut kvůli ověření podpisu.
Pokud je přestávka 30min,tak bych čekal tedy krácení, ne, nedošlo k tomu, tudíž pokladna si dělá přestávku nad dovolených 30 min.
To je v pořádku? Navíc, když jsem to na poště konstatoval, dostalo se mi od pokladní zza zavreneho okénka nadávky. Díky.


Produkt

Ověření podpisu


Požadované řešení

Striktně dodržování hodin pauzy a jejich prokazatelně kontrola. Člověk nesmí být odmítnut kvůli tomu, že se někomu nechce plnit povinnosti za které dostává plat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2020 20:01, před 5 lety

Pošta musí být,dle vyhlášky Českého telekomunikačního úřadu č. 464/2012 Sb., dostupná veřejnosti každý pracovní den tak, aby součet otevíracích hodin činil alespoň 15 hodin v týdnu, který má 5 pracovních dní. Dále musí být u chodu do provozovny, ve které jsou poskytovány základní služby, informace o otevírací době provozovny, a to takovým způsobem, aby tato informace byla viditelná i v době, kdy je provozovna uzavřena. Pokud během otevírací doby byla provozovna uzavřena, bude vhodné se obrátit se stížností přímo na Českou poštu, s.p. Nedojde-li k nápravě, má spotřebitel možnost upozornit Český telekomunikační úřad, jenž dohlíží, aby byly splněny výše uvedené povinnosti.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: https://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.