Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#4113Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 11 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.08.2014, před 10 lety

Jan Lánský

Znění stížnosti

Dne 30.6.2014 jsem objednal a zaplatil na kasa.cz mikrovlnou troubu Gorenje MO 17 ME.Další den mě zboží došlo, ale po rozbalení zásilky jsem zjistil že trouba má rozbité sklo.Dle pokynů informačního centra jsem zboží nafotil a fotky poslal reklamační oddělení.
Poté mě napsali, ať zboží reklamuji nejdříve u přepravce(česká pošta)a potom ať jím pošlu jejích vyjádření.Dobrý den,V souladu s § 2172 NOZ uplatňuji reklamaci u Vás jakožto prodejce který dodal zboží s vadou (§ 2161 NOZ) a se kterým jsem uzavřel smlouvu dle NOZ.Nejsem v žádném smluvním vztahu s dopravcem, v tomto případě Českou poštou.Česká pošta je Váš smluvní partner a z mé strany byla již poskytnuta odpovídající součinnost s uplatněním vady zboží.Žádám obratem o Vaše potvrzení, že vadné zboží vyměníte, v opačném využiji svého práva odstoupit od smlouvy a budu vyžadovat vrácení kupní.
Na to mě odepsali ať zboží pošlu k odbornému posouzení.10.7.2014 jsem jim zboží zaslal a dnes je 24.8.2014 a stále nemám ani nové zboží a ani peníze.


Produkt

Mikrovlnná trouba Gorenje MO 17 ME


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz v plné výši, včetně nákladů na dopravu 60 Kč bez DPH.(a to ani nepočítam čas, který jsem tomu musel věnovat)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2014 15:08, před 10 lety

Je pravdou, že spotřebitel má uzavřenou smlouvu s prodávajícím, který odpovídá za dodání bezvadného zboží. Pokud však adresát zboží převzal, přechází na něj právo uplatnit reklamaci ve stanovené lhůtě. Toto upravují poštovní podmínky, které jsou přijaty na základě zákona o poštovních službách. V případě, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci u prodávajícího a ten ho informoval o nutnosti uplatnění reklamace u přepravce a spotřebitel odmítl konat, neposkytl prodávajímu potřebnou součinnost, protože mu fakticky znemožnil uplatnění nároku na náhradu škody po dopravci. V této souvislosti by se dal dovodit nárok prodávajícího na náhradu škodu vůči spotřebiteli. Nicméně prodávající by neměl omezovat práva z odpovědnosti za vady na skutečnost, zda reklamace bude přepravcem uznána nebo nikoli. Tento krok slouží pouze k tomu, aby si prodávající s dopravcem mohl vyrovnat své závazky. A spotřebitel má v době uplatnění reklamace věc u sebe. Dále se ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem uplatní § 2161 odst. 2 občanského zákoníku, který stanoví, že projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
Tímto nejsou dotčeny práva spotřebitele, které mu vyplývají z uzavřené kupní smlouvy,tedyna dodání bezvadného zboží. Reklamace by měla být vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2015 12:04, před 10 lety

Společnost HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.