Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
Mám, dala bych si říci, takovou stížnost.
Koupila jsem si před dvěma měsici Filtrační konvici Tesco a k ní 1 filtrační patron v Tesco obchodu.
Pak, když patron už přestal filtrovat vodu jsem potřebovala nový, ale nenašla jsem, protože Tesco ho prostě přestal ,já nevím ,vyrabět nebo prodavat nebo ještě něco. (ptála jsem se obchodníků)
Koněčně bylo utraceno asi 400 kč + 200kč za tu Filtrační Tesco konvici a za ty patrony.
Teď už si nemůžu koupit ani filtr ani patrony, které prostě nejsou k dispozici ani na žádném webu.
Zkusila jsem taky koupit možná nějaké jiné patrony , třeba Brita Maxtra (ukazuju dole fotku), který bylo napsano že je vhodný, ale to se napodařilo.
Podívejte se prosím na fotky, které jsem přiložila dole.
Chtěla bych si vratit peníze za tu konvici, protože již potřubuju novou.
Tesco filtrační konvice
Vracení peněz za konvici, která není k dispozici a patrony k ní.
|
Tweet |
O tom, které zboží bude prodejce nabízet, si zásadně rozhoduje sám bez toho, aniž by byl při této volbě omezen právními předpisy.
Rozhodl-li se prodejce, že již určitý výrobek nebude v rámci jeho sortimentu nabízet, jedná se o jeho svobodné rozhodnutí, jehož změna není právně vynutitelná.
Nebylo-li tedy mezi spotřebitelkou a prodejcem ujednáno něco jiného (např. prodejce se zavázal, že bude spotřebitelce každý měsíc činit i nabídku příslušenství k zakoupenému výrobku), nemá spotřebitelka právní nástroj k tomu, jak se znovuzařazení příslušenství mezi nabízené produkty domoci.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti, jako podnět ke zlepšení služeb.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.