Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#41132Tesco filtrační konvice

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2020, před 5 lety

Iuliia Razumovskaia

Znění stížnosti

Dobrý den,

Mám, dala bych si říci, takovou stížnost.

Koupila jsem si před dvěma měsici Filtrační konvici Tesco a k ní 1 filtrační patron v Tesco obchodu.
Pak, když patron už přestal filtrovat vodu jsem potřebovala nový, ale nenašla jsem, protože Tesco ho prostě přestal ,já nevím ,vyrabět nebo prodavat nebo ještě něco. (ptála jsem se obchodníků)

Koněčně bylo utraceno asi 400 kč + 200kč za tu Filtrační Tesco konvici a za ty patrony.

Teď už si nemůžu koupit ani filtr ani patrony, které prostě nejsou k dispozici ani na žádném webu.

Zkusila jsem taky koupit možná nějaké jiné patrony , třeba Brita Maxtra (ukazuju dole fotku), který bylo napsano že je vhodný, ale to se napodařilo.

Podívejte se prosím na fotky, které jsem přiložila dole.

Chtěla bych si vratit peníze za tu konvici, protože již potřubuju novou.


Produkt

Tesco filtrační konvice


Požadované řešení

Vracení peněz za konvici, která není k dispozici a patrony k ní.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2020 15:34, před 5 lety

O tom, které zboží bude prodejce nabízet, si zásadně rozhoduje sám bez toho, aniž by byl při této volbě omezen právními předpisy.

Rozhodl-li se prodejce, že již určitý výrobek nebude v rámci jeho sortimentu nabízet, jedná se o jeho svobodné rozhodnutí, jehož změna není právně vynutitelná.

Nebylo-li tedy mezi spotřebitelkou a prodejcem ujednáno něco jiného (např. prodejce se zavázal, že bude spotřebitelce každý měsíc činit i nabídku příslušenství k zakoupenému výrobku), nemá spotřebitelka právní nástroj k tomu, jak se znovuzařazení příslušenství mezi nabízené produkty domoci.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti, jako podnět ke zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2020 20:00, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.