Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 8.3.2020 jsem prostřednictvím poštovné zdarma objednávala 2 kusy nanovláknových roušek za 498,-Kč č.obj 102504471.Další objednávku jsem učinila 10.3.2020 na respirační roušky a to 5 kusú za 1245,-č.obj.102509649.Neustálé vymlouvání na dodavatele,že nemá a nedodá a pak zase že nabídnou jiné ale požadují nové zaplacení konkrétně u obj.102504471. Proč když už je zboží zaplacené?????.Ch
respirační roušky KN95 5 kusů za 1245,-,nanovláknové roušky 2 kusy za 498,-.
Chci korektní jednání této společnosti vůči všem zde nakupujícím.Buď vrácení finanční částy na účet,nebo zasláním již objednaného zboží.Proč se mám stále dokola a dokola, dohadovat prostřednictvím zákaznického centra a následných zpráv o moje zaplacené zboží
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
je nám líto, že Vám objednaný produkt nedorazil. Pravděpodobně došlo ke ztrátě či zdržení zásilky v průběhu přepravy.
Dovolím si Vám doporučit následující postup. Poprosíme Vás, abyste se osobně zastavila na Vaší poště a dotázala se, zda-li tam nemají Vaší zásilku někde založenou. . Bohužel někdy dochází k tomu, že zákazníci nebývají vyrozuměni o uložení zásilky na poště a balíček se dohledá právě tam.
Pokud balíček nebude ani na poště, prosím zadejte si reklamaci ve svém účtu zde: http://postovnezdarma.cz/crma/track/index/
V sekci Zásilky/ Reklamace si vyberte si konkrétní objednávku, klikněte na ukázat a u produktu, který chcete reklamovat, klikněte na Reklamace. Dále vyberte počet kusů a postupujte podle pokynů.
Pokud byste si s čímkoliv nevěděla rady, napište nám. Případnou reklamaci vyřešíme k Vaší spokojenosti.
Omlouváme se za komplikace
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Spotřebitelka nás prostřednictvím další stížnosti (ID 41653) informovala o tom, že bylo dosaženo smírného vyřešení sporu. Stížnost proto tímto uzavíráme.