Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#41136OPET NEDORUCENO

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2020, před 5 lety

Katka Patková

Znění stížnosti

Opet se PPL ani nepokusilo doručit zasilku na adresu, coze je to za co bylo ZAPLACENO! KDYBYYCH CHTELA BEHAT PO OBCHODECH/PARCEL SHOPECH V DOBE PANDEMIE, NEPLATIM SI ZA DORUCENI!!! LASKAVE ZJEDNEJTE NAPRAVU A ZASILKU DORUCTE NA ADRESU JAK MATE UHRAZENO. Nelze ani nikde na zmene doruceni zadat o tuto mohnost! Vychytrale neuvadite ani zadne kontakty, jen jednu infolinku, kterou nikdo nezveda!!! Zjevne vite, ze vase spolecnost nedela sluzbu dobre a okrada lidi co si zaplatili za doruceni. Cislo nedorucene zasilky je: 40451809798
Ocekavam napravu.
Patkova K.


Produkt

Cislo zásilky: 40451809798


Požadované řešení

Dorucit na adresu tak jak bylo zaplaceno.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2020 15:44, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2020 17:38, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.