Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#41142Vymáhání peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2020, před 5 lety

Milan Weinfurter

Znění stížnosti

Dobrý den,

již nějakou dobu mi chodí e-maily z adresy collection@fairmount.world o tom, že dlužím částku 96,21 euro jakési společnosti Dateyard AG, Rothusstrasse 23, CH-6331 Hünenberg. Mělo by jít o seznamku zhava-zalezitost.com

Jsem si jistý, že jsem na této ani podobné seznamce nezakládal účet. E-mail mi chodí jako uživateli Milan308, nikdy jsem pro žádný účel nepoužil takovouto přezdívku...

Také jsem se na seznamku zkusil přihlásit a po zadání mého e-mailu mi to napsalo, že nebyl dohledán.

Pokud se jedná o podvod, budu rád, když mi tuto skutečnost potvrdíte. Pokud ne, nehodlám platit za něco, co jsem nevyužil.

Mimochodem, při zkoušce přihlášení jsem si všiml, že je zde psáno, že registrace je zcela zdarma. Nedává mi tedy smysl, proč - i kdybych si nějaký účet zde vytvářel, což ale opravdu ne!, by mi byly účtované poplatky.

Děkuji za odpověď.


Produkt

Společnost Fairmount GmbH, zhava-zalezitost.com


Požadované řešení

Omluva a ukončení těchto nesmyslných upomínek za něco, co jsem nevyužil.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2020 10:18, před 5 lety

V případě soudního sporu by musela společnost prokázat, že existuje právní důvod, na jehož základě se může domáhat zaplacení údajného dluhu. Pokud společnost nedoloží, že mezi ní a spotřebitelem byla řádně uzavřena smlouva (společnost předem prokazatelně informovala spotřebitele o všech smluvních podmínkách), nemůže být společnost ve sporu úspěšná. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval e-mail, v němž společnost informoval o tom, že se do její služby neregistroval a tudíž s ní ani neuzavřel žádnou smlouvu.

Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Dodáváme, že jsme se ještě u žádného případu nesetkali s tím, že by společnost
přistoupila k vymáhání čehokoliv soudní cestou, na základě čehož by až mohlo být přistoupeno k exekuci.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2020 15:33, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.