Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, začátkem března 2020 jsem si objednala respirační roušky 2ks za 498 kč č.z. 102518418. Dodnes mi nebyly doručeny. Upozorňuji,že tento problém postoupím ČT aby už vám nikdo nenalít.
respirační rouška z nanovlákna cena za 1 ks 249,-Kč
Chci vrátit peníze
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
na základě Vašeho podnětu jsme objednávku prověřili a zjistili jsme, že pravděpodobně došlo ke zdržení procesu expedice. Proto jsme kontaktovali sklad, abychom zaurgovali odeslání balíčku. O dalším postupu Vás budeme informovat emailem.
Omlouváme se za způsobené komplikace
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den,mnou objednané zboží již nrchci, protože jsem si jej objednala již jinde. Proto odstupuji od smlouvy z důvodů nedodání zboží.
Poulová Markéta
Jelikož je Vaše objednávka v procesu expedice, plánovanému odeslání již bohužel nezabráníme. Prosíme tedy o nepřebrání této zásilky. Pokud by Vám balíček pošta vložila do schránky, prosíme o jeho vrácení na adresu:
Ateli s.r.o.
(číslo objednávky)
Řepná 23
321 00 Plzeň - Litice
Pro případné proplacení poštovného nám prosím zašlete kopii nebo fotografii podacího lístku a poštovné Vám samozřejmě proplatíme.
Děkujeme.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den pokud mi balíček dojde do schránky samozřejmě si jej ponechám a bude vše v pořásku.
Poulová
děkujeme za zpětnou vazbu, pokud by byl nějaký problém tak nás kontaktujte.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den, takže do dnešního dne 27.4.2020 mi nebylo zboží dodáno. Nevím co si mám o tom myslet děláte si ze mě legraci? To vypadá, že zneužíváte vážné celosvětové situace a obohacujete se na úkor lidí. Počkám ještě do konce měsíce dubna 2020 a potom celou situaci předám médiím.
Poulová Markéta
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
požadavek na vrácení peněz jsme zadali do systému.
Peníze vracíme v zákonné lhůtě, tedy maximálně do 14 dnů od zadání požadavku. Uděláme vše proto, abychom Vám je zaslali co nejdříve to bude možné.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dubrý den, počkám ještě jak se celá situace vyřídí od 5.5.2020 14 dní potom už budu jednat.
Děkuji za zprávu Poulová Markéta
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitele, aby mohl o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.
Co Vám mám k tomu ještě sdělit?
situaci jsme prověřili a částka za tuto objednávku Vám byla vrácena dne: 10.5.2020na stejný účet, ze kterého platba přišla.
Prosíme tedy o kontrolu, vše by mělo být v naprostém pořádku.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.