Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#41148Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2020, před 5 lety

Markéta Poulová

Znění stížnosti

Dobrý den, začátkem března 2020 jsem si objednala respirační roušky 2ks za 498 kč č.z. 102518418. Dodnes mi nebyly doručeny. Upozorňuji,že tento problém postoupím ČT aby už vám nikdo nenalít.


Produkt

respirační rouška z nanovlákna cena za 1 ks 249,-Kč


Požadované řešení

Chci vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2020 09:36, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.4.2020 07:06, před 5 lety

na základě Vašeho podnětu jsme objednávku prověřili a zjistili jsme, že pravděpodobně došlo ke zdržení procesu expedice. Proto jsme kontaktovali sklad, abychom zaurgovali odeslání balíčku. O dalším postupu Vás budeme informovat emailem.

Omlouváme se za způsobené komplikace

Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.4.2020 15:22, před 5 lety


Markéta Poulová

Dobrý den,mnou objednané zboží již nrchci, protože jsem si jej objednala již jinde. Proto odstupuji od smlouvy z důvodů nedodání zboží.
Poulová Markéta

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.4.2020 08:21, před 5 lety

Jelikož je Vaše objednávka v procesu expedice, plánovanému odeslání již bohužel nezabráníme. Prosíme tedy o nepřebrání této zásilky. Pokud by Vám balíček pošta vložila do schránky, prosíme o jeho vrácení na adresu:

Ateli s.r.o.
(číslo objednávky)
Řepná 23
321 00 Plzeň - Litice

Pro případné proplacení poštovného nám prosím zašlete kopii nebo fotografii podacího lístku a poštovné Vám samozřejmě proplatíme.

Děkujeme.



Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.4.2020 09:57, před 5 lety


Markéta Poulová

Dobrý den pokud mi balíček dojde do schránky samozřejmě si jej ponechám a bude vše v pořásku.
Poulová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.4.2020 08:00, před 5 lety

děkujeme za zpětnou vazbu, pokud by byl nějaký problém tak nás kontaktujte.

Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.4.2020 21:05, před 5 lety


Markéta Poulová

Dobrý den, takže do dnešního dne 27.4.2020 mi nebylo zboží dodáno. Nevím co si mám o tom myslet děláte si ze mě legraci? To vypadá, že zneužíváte vážné celosvětové situace a obohacujete se na úkor lidí. Počkám ještě do konce měsíce dubna 2020 a potom celou situaci předám médiím.
Poulová Markéta

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2020 20:17, před 5 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.5.2020 07:55, před 5 lety

požadavek na vrácení peněz jsme zadali do systému.

Peníze vracíme v zákonné lhůtě, tedy maximálně do 14 dnů od zadání požadavku. Uděláme vše proto, abychom Vám je zaslali co nejdříve to bude možné.


Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.5.2020 20:27, před 5 lety


Markéta Poulová

Dubrý den, počkám ještě jak se celá situace vyřídí od 5.5.2020 14 dní potom už budu jednat.
Děkuji za zprávu Poulová Markéta

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.5.2020 06:31, před 5 lety

Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitele, aby mohl o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.5.2020 12:10, před 5 lety


Markéta Poulová

Co Vám mám k tomu ještě sdělit?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.5.2020 12:08, před 5 lety

situaci jsme prověřili a částka za tuto objednávku Vám byla vrácena dne: 10.5.2020na stejný účet, ze kterého platba přišla.

Prosíme tedy o kontrolu, vše by mělo být v naprostém pořádku.


Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2020 07:29, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2020 22:34, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.