Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Žádám o zrušení prémiového členství účtu registrovaného pomocí emailu st45960@seznam.cz
Prémiové členství bylo koupeno dne 26.3.2020 a výpovědní formulář jsem poslal 6.4.2020 na email service@c-date.cz (ve 14ti denní lhůtě možnosti odstoupení od smlouvy)
Firma nereaguje.
Jak mám dále postupovat?
Chci okamžitě zrušit prémiové členství a smazání svého účtu
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Formulář společnosti pro odstoupení lze nalézt zde: https://www.c-date.cz/info/vzorovy-formular-pro-odstoupeni-od-smlouvy.html. Spotřebiteli doporučujeme formulář vyplnit, naskenovat a poslat jako přílohu e-mailu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com
Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dnes mi přešel tento email, tak doufám že záležitost mohu považovat na vyřízenou.
------------
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Toto je potvrzení Vaší výpovědi.
Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 26/04/2020
Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.
Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
Děkujeme Vám za využití našich služeb.
S přátelským pozdravem,
Váš tým C-date
Stížnost tedy uzavíráme a spotřebiteli doporučujeme, aby si veškerou komunikaci potvrzující ukončení členství atd. pečlivě uložil.