Společnost


LP Komfort s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4116Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 8 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.08.2014, před 10 lety

Jiří Zemín

Znění stížnosti

Dobrý den
zakoupil jsem si bundu Bushman Horton 15. září 2013 v prodejně Bushman v OC Forum Liberec. Používána byla pouze na běžné nošení do práce , či města a přes zimní období visela ve skříni na ramínku. Bundu jsem reklamoval 9. května 2014 kvůli vyčesanému (prodřenému) materiálu v oblasti krku a pravého boku. Vyjádření reklamačního oddělení je , že se nejedná o vadu materiálu , ani o výrobní vadu a je to způsobeno zřejmě od vousů - v oblasti krku a od častého nošení batohu či používání bezpečnostního pásu v autě. Vyčesaný materiál byl odstraněn "odžmolkován" .
S vyjádřením jsem nesouhlasil a kontaktoval jsem přímo centrálu Bushman , kde mi bylo nabídnuto znovu zaslání bundy na přezkoumání.
Bunda se mi vrátila opět se zamítnutím a s informací , že jí mohu předat soudnímu znalci na posudek , ale firma Bushman k posudku nemusí přihlížet. Materiál je skutečně vyčesaný od vousů a na boku od suchého zipu , který je na rukávu k úpravě šířky rukávu.


Produkt

Bunda Bushman Horton , 411043, d.brown, L - vysoce odolná nepromoková outdurová bunda , která by neměla chybět při žádné expedici.


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz, protože si myslím , že je použit špatný materiál bundy - outdurová bunda je po cca 5 měs. nošení nenávratně poškozená.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2014 09:52, před 10 lety

Zda se jedná o vadu materiálu by spotřebiteli musel skutečně potvrdit znalec v posudku. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. Prodávající nemusí respektovat znalecký posudek, ale v případě, že spotřebitel uspěje v následném soudním řízení, se vystavuje riziku úhrady soudních výloh. V tomto případě doporučujeme nejprve konzultaci se znalcem. Materiál nemusí nutně vydržet tento druh působení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2015 09:59, před 10 lety

Společnost LP Komfort s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.