Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 9.3.2020 jsem u společnosti objednávala balík v hodnotě 1869 Kč.
Již 12.3.2020 jsem ale psala tři emaily o storno balíku (ať jej již nezasílají). Ani jeden e-mail neakceptovali a balík stejně poslali.
Psala jsem jim tedy znova, že balík nebudu přebírat. To jsem učinila a společnost opět informovala o stavu.
Česká pošta balík vrátila zpět dne 16.3.2020. O tomto jsem eshop informovala opět 2x.
Dnes je 7.4.2020 a peníze stále nemám zpět. Začínám být naprosto zoufalá, protože je to pro mne opravdu velká částka a v této době krize mne to dostalo do existenčních problémů (částka je pro mne rozpočet cca na 10 dní).
Eshop se pořád omlouvá a vymlouvá, ale dnes je to 22 dní a finance pořád nemám zpět.
jednalo se o balík s léky a vitamíny
Jediné co chci je vrátit zpět své peníze, které mi tato společnost drží....jsem v zoufalé situaci a už nevím kam jinam se obrátit. Společnost měla opravdu hodně času na nápravu. Navíc jsem jim několikrát psala a finance pořád nemám zpět.
|
Tweet |
Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického výkladu i ještě před samotným převzetím. Odstoupí-li pak spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.
Nereaguje-li společnost na telefonní či e-mailovou komunikaci, je vhodné provést odstoupení v písemné formě (doporučeně, nejlépe s dodejkou) či do datové schránky společnosti.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu
vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné
dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní
lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České
obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.