Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#41167Nedodržení časového rozmezí

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.04.2020, před 5 lety

Gabriela Marko

Znění stížnosti

Dnes v 13:44 mi volal Váš řidič, že je na místě, když jsem odvětila, že jsem počítala s 14h., tak mi řekl, ať si balíček vyzvednu na depu. Rozmezí bylo 14-16h. Po informaci, že budu doma ve 14h.mi řekl, že na mě čeká do 14:00, pak odklikavá, že baliček se pokusil doručit Rozhodně si takto placenou službu nepředstavuji. Dorazila jsem ve 13:58 do ulice a auto vaší společnosti nikde. Když jsem mu volala, hovor vytípl. Tudíž ani do 14h.nečekal. Žádám o doručení balíčku, tak jak jsem si zaplatila.
S pozdravem Gabriela Marko


Požadované řešení

Opakované a řádné doručení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2020 11:02, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.4.2020 23:56, před 5 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že se věc podařilo vyřešit. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.