Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes v 13:44 mi volal Váš řidič, že je na místě, když jsem odvětila, že jsem počítala s 14h., tak mi řekl, ať si balíček vyzvednu na depu. Rozmezí bylo 14-16h. Po informaci, že budu doma ve 14h.mi řekl, že na mě čeká do 14:00, pak odklikavá, že baliček se pokusil doručit Rozhodně si takto placenou službu nepředstavuji. Dorazila jsem ve 13:58 do ulice a auto vaší společnosti nikde. Když jsem mu volala, hovor vytípl. Tudíž ani do 14h.nečekal. Žádám o doručení balíčku, tak jak jsem si zaplatila.
S pozdravem Gabriela Marko
Opakované a řádné doručení
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Spotřebitelka nám sdělila, že se věc podařilo vyřešit. Stížnost proto uzavíráme.